Babymodel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.734 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

dollygirl

Hejsa piger

Jeg vil gerne hører hvordan man kan melde sit barn til føtex, bilka model eller bare generelt baby model?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

foto på lærred

Jeg så at Føtex (eller var det kvickly) i deres sidste blad havde sådan en dag (tror det var i søndags) hvor man kunne komme og få taget billeder med henblik på at blive model. Men der skulle børnene vist være mellem 120 og 140 cm (eller sådan noget) Ellers tror jeg, at de booker gennem de modelbureauer der er. Gå efter de helt store, for er sikker på der er en masse ude der, hvor du skal betale penge fra starten og lover en masse, men du aldrig høre fra igen. Så se dig godt om og tag nogle der har eksisteret i mange år. Alt ovenstående er ren gæt, da jeg ikke ved hvordan de finder deres modeller.

Anmeld

23. februar 2011

Sille10

Min niece blev fotograferet på babymessen i Øksnehallen i oktober - tror jeg det var, og blev udvalgt som model for Basiccph.com, som vidst laver reklamerne for Coop, Dansk Supermarked mv.

Prøv evt. og kontakte dem, hvad du gør?!

Anmeld

23. februar 2011

sarahb

du kankontakte diverse model bureauer. Der er ofte et ansøgnings skema på deres hjemmesider.
1kid.dk og basiccph er de 2 største og er også ofte dem der skyder for føtex og bilka m.m.
Vores søn er i stald hos 1kid og der skulle man efter ansøgningen ud og snakke med dem osv.

Anmeld

23. februar 2011

sarahb

Jeg så at Føtex (eller var det kvickly) i deres sidste blad havde sådan en dag (tror det var i søndags) hvor man kunne komme og få taget billeder med henblik på at blive model. Men der skulle børnene vist være mellem 120 og 140 cm (eller sådan noget) Ellers tror jeg, at de booker gennem de modelbureauer der er. Gå efter de helt store, for er sikker på der er en masse ude der, hvor du skal betale penge fra starten og lover en masse, men du aldrig høre fra igen. Så se dig godt om og tag nogle der har eksisteret i mange år. Alt ovenstående er ren gæt, da jeg ikke ved hvordan de finder deres modeller.

på de store bureauer skal man også betale for at være på hjemmesiden. Men det betales over ens løn når du kommer igang, så man skal som start ikke betale noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.