Det der med vægten!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Zibi_84

Hej piger. Jeg er i uge 23, og har kun lige rundet de 3 kg. Jeg er heller ikke vildt stor... Har i oplevet at tage lige så lidt på i 5 mdr??

Mvh. Zibi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

miss freja

Zibi_84 skriver:

Hej piger. Jeg er i uge 23, og har kun lige rundet de 3 kg. Jeg er heller ikke vildt stor... Har i oplevet at tage lige så lidt på i 5 mdr??

Mvh. Zibi

Jeg er også i uge 23 nu, og jeg ligger stadig 800 gram under min før graviditetsvægt. Tabte mig lidt i starten grundet opkast. Tror det svinger meget. Min jordmoder sagde igår, at det var rigtigt fint ikke at have taget mere på - så jeg håber jeg så bare at det fortsætter med at man ikke tager alt for meget på

Anmeld

22. februar 2011

Sitrani

Zibi_84 skriver:

Mvh. Zibi

Det er stort set det samme som mig.... Jeg har taget 4 kg på, og jeg er i 22 uge nu.... Jeg er ikke sådan vildt spinkel bygget, men er heller ikke flomme-fed... Så det tror jeg er meget normalt.....

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

Jeg kan ikke huske min præcise vægt, men jeg havde også kun taget max 5 kg. på omkring uge 25. Mit S/F mål var heller ikke øverst på kurven eller noget, men så længe både du og baby trives er det heldigvis lige meget og der er det mindre at slås med bagefter!

Anmeld

22. februar 2011

foto på lærred

Det har været oppe og vende flere gange herinde og i trådende har der været masser som ikke har taget så meget på, så tror det er helt normalt.

Anmeld

22. februar 2011

camillakrath

Jeg er i uge 28 og har taget 9 kg på. Jeg tog ikke meget på i starten, men nu går det stærkt!

Anmeld

23. februar 2011

Rebecca55

Zibi_84 skriver:

Mvh. Zibi

Jeg venter trillinger og her i 20 uge har jeg kun taget 4 kilo på... Selvom man siger at en tvillinge graviditet, normalt ville have taget en 7-8 kilo på ved den her tid.

Tror ikke man skal bekymre sig så meget om det, for børnene skal nok tage det de har brug for. Det dræner bare os mødre mere, når vi ikke har mere at stå imod med.

Hvis det bekymre dig synes jeg du skal ringe til din læge, det gjorde jeg selv og det var rigtig rart at få vished omkring børnenes helbred.

Anmeld

23. februar 2011

S.Maria

Jeg havde taget 4kg på da jeg var i uge 20 og imorgen er jeg i uge 30 og er tæt på at runde de +10kg. Jeg er også spinkel af bygning så det har ikke altid noget med det at gøre, at man ikke tager så meget på. Min jordemoder sagde til mig ved første besøg at jeg ikke skulle blive overrasket over at tage 20kg på.....Jeg tænkte, 20 kg, så meget kommer jeg ikke til at tage på, men er da lidt på vej derop af nu alligevel, da der jo stadig er 10 uger at kan tage på i  Regner nu ikke lige med at tage 10 kilo mere på, men man ved jo aldrig, med vand i kroppen og sådan.

Anmeld

23. februar 2011

annec

jeg er i 16.uge og har tabt mig halvandet kilo. Slet ikke med vilje, for jegh spiser det jeg skal og mere til. men bevæger mig bare mere end jeg gjorde før

Anmeld

23. februar 2011

Najsen86

jeg vejer fuldstændig det samme som da jeg blev gravid og jeg er i 17. uge.. så tror det er meget normalt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.