Så er babysengen på plads!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Senia

Den kan desværre ikke komme op på vores loft, så den skal istedet ned til min søster på hendes loft, hvot loftslemmen er en smule større end vores.

Men jo. Skruk er man vel allerede!

Arh ja, okay.. Så kan det jo ende med at hun når at bruge den først?

hehe.. så er det jo bare om at få en evt. kæreste med på vogene Griner..

Er også bare så let at blive skruk, og tro mig, selvom man har fået en, bliver man ikke mindre skruk af at se andre gravide, fødsler eller små lækre babyer.. hehe

(siger hende med søn på 5 mdr. hehe )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Dorthe1986

Valkyrien skriver:

Jaaa.. Elsker sådanne ting. Syntes jo ikke det er så sjovt med en helt ny seng. Altså jo, det er det meget dejligt, men det er jo hundrede gange sjovere at kunne fortælle den har været i familiens eje i mange år.

Ja helt sikkert

Anmeld

4. marts 2011

morethanperfect

Valkyrien skriver:

Også selvom jeg ikke er gravid!  Og ikke ligefrem har planer om det de næste par år.  hihi

Ej, men min gamle farmor flytter snart i mindre bolig, og i den forbindelse har jeg fået lov til at få en gammel babyseng, som hun har stående oppe på gæsteværelset. Uhh hvor jeg glæder mig til den kommer hjem..  Og er så glad for mine forældre har sagt god for, at den må stå oppe på loftet indtil jeg får brug for den.

Den skal bare lige have en lille gang hvid maling og så er den så god som ny! Weee...

Billeder kommer senere

Den er rigtig fin

Anmeld

4. marts 2011

Manakauapo

Arh ja, okay.. Så kan det jo ende med at hun når at bruge den først?

hehe.. så er det jo bare om at få en evt. kæreste med på vogene Griner..

Er også bare så let at blive skruk, og tro mig, selvom man har fået en, bliver man ikke mindre skruk af at se andre gravide, fødsler eller små lækre babyer.. hehe

(siger hende med søn på 5 mdr. hehe )

Hun kan glemme det kan hun!!! Det er min! Men er nu ikke spor bange, for hun har nu børn i forvejen. Og sidst jeg tjekkede efter havde de nu hver en seng!

Ahhr.. Tror nu lige en venter mindst en 4-5 år endnu før jeg begynder med det.  Men det er jo bare meeeeeeeeeeeeega lang tid!

Anmeld

4. marts 2011

Senia

Valkyrien skriver:

Hun kan glemme det kan hun!!! Det er min! Men er nu ikke spor bange, for hun har nu børn i forvejen. Og sidst jeg tjekkede efter havde de nu hver en seng!

Ahhr.. Tror nu lige en venter mindst en 4-5 år endnu før jeg begynder med det.  Men det er jo bare meeeeeeeeeeeeega lang tid!

Ja okay hehe.. Så medmindre der kommer en efternøler er du vist garanteret

Ja, 4-5 år kan hurtig blive lang tid. Men hvor lang tid det kommer til at føles som, kommer nok an på hvor dit fokus ligger Men ja, er svært at være skruk og skulle venter

Anmeld

4. marts 2011

Manakauapo

Lille-Nivs.Mor skriver:

Ja okay hehe.. Så medmindre der kommer en efternøler er du vist garanteret

Ja, 4-5 år kan hurtig blive lang tid. Men hvor lang tid det kommer til at føles som, kommer nok an på hvor dit fokus ligger Men ja, er svært at være skruk og skulle venter

Nemlig. Men nu vil jeg ihvertfald gerne vente til jeg mindst er en 20 år og har overstået min studentereksamen.

Anmeld

4. marts 2011

Senia

Valkyrien skriver:

Nemlig. Men nu vil jeg ihvertfald gerne vente til jeg mindst er en 20 år og har overstået min studentereksamen.

Arh ja, okay.. Havde skudt dig til ældre på billedet Hehe..

Men det lyder fornuftigt

Anmeld

4. marts 2011

Manakauapo

Lille-Nivs.Mor skriver:

Arh ja, okay.. Havde skudt dig til ældre på billedet Hehe..

Men det lyder fornuftigt

Det skal du ikke være ked af!

Måtte engang på en bytur vise en fyr mit sygesikringskort, for at han overhovedet troede på mig og min alder. Han kunne virkelig ikke få ind i hovedet at jeg ikke mindst var en 19 år.

Anmeld

4. marts 2011

Senia

Det skal du ikke være ked af!

Måtte engang på en bytur vise en fyr mit sygesikringskort, for at han overhovedet troede på mig og min alder. Han kunne virkelig ikke få ind i hovedet at jeg ikke mindst var en 19 år.

Griner.. Det er vel ikke helt dårligt Må være fordi du udstråler modenhed

Anmeld

4. marts 2011

Manakauapo

Lille-Nivs.Mor skriver:

Griner.. Det er vel ikke helt dårligt Må være fordi du udstråler modenhed

Hehe.. Det er der ihvertfald mange, der siger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.