Når nu vi er ved skat -? om tilbagebetaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

D.B.L

Hvis nu man skylder, hvordan er det lige med tilbagebetaling???

Hver gang jeg har hafr en ændring fx. jobskifte/lønindkomst, har jeg været på borgerservice og ændre det, MEN af en eller anden årdag stoler jeg ikke helt på at de har styr på det

Prøver at forberede mig på det "værste"

På forhånd tak

Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

AnneBJ

Jeg har prøvet at skulle betale tilbage én gang. Jeg ringede derind for at få at vide hvordan jeg skulle bære mig ad, og de sagde at det ville ske helt automatisk det kommende skatteår. At så ville jeg have x antal kroner minder pr. måned udbetalt. Ved ikke om det var pga. beløbets størrelse - ca. 4000 i alt. 

Så vidt jeg ved, kan du rekvirere et girokort på skat.dk så du kan tilbagebetale det hele på en gang, men hæng mig ikke op på det... 

Anmeld

22. februar 2011

Clisolka

Jeg har også prøvet en enkelt gang at skulle betale tilbage - og de trak selv efterfølgende året efter 

Anmeld

22. februar 2011

D.B.L

AnneBJ skriver:

Jeg har prøvet at skulle betale tilbage én gang. Jeg ringede derind for at få at vide hvordan jeg skulle bære mig ad, og de sagde at det ville ske helt automatisk det kommende skatteår. At så ville jeg have x antal kroner minder pr. måned udbetalt. Ved ikke om det var pga. beløbets størrelse - ca. 4000 i alt. 

Så vidt jeg ved, kan du rekvirere et girokort på skat.dk så du kan tilbagebetale det hele på en gang, men hæng mig ikke op på det... 

Dvs skatteåret 2012 så? Har aldrig prøvet at skulle betale tilbage nemlig, er skattejomfru

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

D.B.L skriver:

Dvs skatteåret 2012 så? Har aldrig prøvet at skulle betale tilbage nemlig, er skattejomfru

Bum bum... ja det må det blive men er ikke helt sikker...

Anmeld

22. februar 2011

D.B.L

bb78 skriver:

Jeg har også prøvet en enkelt gang at skulle betale tilbage - og de trak selv efterfølgende året efter 

Ok tak

Anmeld

22. februar 2011

Trine89

Jeg mener at man siger at hvis beløbet er under 2000 kroner, vil det blive øverført til det næste år. og hvis du så fx skulle have 4000 tilbage året efter, vil du så kun få 2000 tilbage. Håber det gav mening.. 

og hvis beløbet er højere end de 2000 (som jeg mener det er) kan man betale det hele tilbage på engang eller også kan man aftale en afbetalings ordring..

Anmeld

22. februar 2011

D.B.L

Trine89 skriver:

Jeg mener at man siger at hvis beløbet er under 2000 kroner, vil det blive øverført til det næste år. og hvis du så fx skulle have 4000 tilbage året efter, vil du så kun få 2000 tilbage. Håber det gav mening.. 

og hvis beløbet er højere end de 2000 (som jeg mener det er) kan man betale det hele tilbage på engang eller også kan man aftale en afbetalings ordring..

Ok, tak for svar. Jeg synes min forskudsopgørelse ser fin ud (2010 selvfølgelig) og plejer få tilbage. Krydser fingre

Anmeld

22. februar 2011

Trine89

D.B.L skriver:

Ok, tak for svar. Jeg synes min forskudsopgørelse ser fin ud (2010 selvfølgelig) og plejer få tilbage. Krydser fingre

Det er også det fedest når man får penge tilbage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.