Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej alle sammen
jeg er gravid i 26 uge og jeg har engang imellem noget tykt udflåd, det ikk meget men når jeg tørrer mig kommer der noget tykt med er det normalt ? det lugter ikk
ja undskyld jeg er så direkte hehe
knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har hørt at det skulle være heeelt normalt.
så tror bestemt ikke du skal være bekymret.
BigBabyWish skriver: Har hørt at det skulle være heeelt normalt. så tror bestemt ikke du skal være bekymret.
det er jeg glad for
er der nogen af jer andre der har oplevet det ?
det er tykt hvidt lidt gummiagtigt
ikke direkte gummi agtigt men alle de gange jeg har været gravid har jeg i starten haft øget udflåd som er hvidt.. og første gang jeg havde skyndte jeg at kontakte læge da jeg tænkte om jeg måske havde fået svamp men blev tjekket ved lægen og hun smilte og sagde at det var meget normalt og at jeg ikke havde svamp. og at de fleste kvinder fik det i graviditeten... men man skulle da være ops på det hvis det begyndte at lugte..
sweet skriver: ikke direkte gummi agtigt men alle de gange jeg har været gravid har jeg i starten haft øget udflåd som er hvidt.. og første gang jeg havde skyndte jeg at kontakte læge da jeg tænkte om jeg måske havde fået svamp men blev tjekket ved lægen og hun smilte og sagde at det var meget normalt og at jeg ikke havde svamp. og at de fleste kvinder fik det i graviditeten... men man skulle da være ops på det hvis det begyndte at lugte..
Jeg har været til lægen idag og fået målt blodtryk og lavet en tisseprøve så mon ikk de havde set det i tisseprøven ? eller er det kun blærebetændelse de tjekker ?
vil nu mene de tjekker for måske blærebetændelse og underlivsbetændelse hvis jeg husker rigtig men du må ikke hænge mig op på det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128