Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger..
Har kommet til og overgive fjernsynet til manden idag
Nogle der ved hvornår de unge mødre-hvor blev de af bliver sendt igen eller kommer på NUTV?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MomseJulia skriver: Hej piger.. Har kommet til og overgive fjernsynet til manden idag Nogle der ved hvornår de unge mødre-hvor blev de af bliver sendt igen eller kommer på NUTV?
hejsa
det kom på søndag igen
Hej
Jeg mener at på fredag omkring midnat bliver de genudsendt samt på søndag kl. 21. kommer desværre heller ikke til at se det da fællesantennen lige vælger at være nede nu
samantha1986 skriver: Hej Jeg mener at på fredag omkring midnat bliver de genudsendt samt på søndag kl. 21. kommer desværre heller ikke til at se det da fællesantennen lige vælger at være nede nu
Det er ellers mega fedt med et gensyn, der er sket sindsygt meget....
Mangemange gange tak piger..
Manden skulle jo selvfølgelig se bold!
Kommer det overhoved ikke på nutv tror i?
Honnie's Wife:) skriver: Det er ellers mega fedt med et gensyn, der er sket sindsygt meget....
Det tror jeg på ! Glæder mig til og se det søndag, hvor manden må gå sin vej
selve afsnittet ligger på nutv, men ikke alt det udover de sender i tv i forbindelse med afsnit 300
MomseJulia skriver: Det tror jeg på ! Glæder mig til og se det søndag, hvor manden må gå sin vej
Jeg ved ikke om de viser det på NUTV, desværre...
Min mand er i Parken og se bold, så flimmerkassen er min i aften
Åh ja det ville jeg også godt have set. øv øv.
Bliver det genudsendt?
Honnie's Wife:) skriver: Jeg ved ikke om de viser det på NUTV, desværre... Min mand er i Parken og se bold, så flimmerkassen er min i aften
Min mand syntes det var hans tur til og vide bold for vennerne, det syntes damen ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128