Så er tal-spasseren på spil igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

klmf

Jeg kan lige så godt erkende, at det var en rigtig god ide at tage den sproglige studentereksamen og ikke den matematiske...  AAARRRGGGHHHH - forskudsopgørelsen!!! Skal jo indberettes senest d.28/2 og jeg er som sædvanlig sent ude. Og har lige et spørgsmål, hvis der sidder nogle tal/skatte-kyndige derude:

Jeg ved, at mit fradrag for rente skal sættes ned, da der er et lån vi er færdige med at betale af på. Men hvor kan jeg se, hvor meget jeg betaler i rente om året (i kroner og øre)?? Det er et boliglån i banken.

Håber på lidt hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Hansen97

lotchen skriver:

Jeg kan lige så godt erkende, at det var en rigtig god ide at tage den sproglige studentereksamen og ikke den matematiske...  AAARRRGGGHHHH - forskudsopgørelsen!!! Skal jo indberettes senest d.28/2 og jeg er som sædvanlig sent ude. Og har lige et spørgsmål, hvis der sidder nogle tal/skatte-kyndige derude:

Jeg ved, at mit fradrag for rente skal sættes ned, da der er et lån vi er færdige med at betale af på. Men hvor kan jeg se, hvor meget jeg betaler i rente om året (i kroner og øre)?? Det er et boliglån i banken.

Håber på lidt hjælp

Net Bank? Årsopgørelse fra banken.

Anmeld

22. februar 2011

klmf

112233 skriver:

Net Bank? Årsopgørelse fra banken.

Synes bare kun jeg kan se, hvad jeg betaler i afdrag....

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

På min netbank har jeg kunnet se hvad jeg har haft i renteudgift i 2010... Det er et forbrugslån, og under kontooplysninger står rente i %sats, afdragets størrelse, samt renteudgifter for året... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.