Ville lige få andres syn på sagen...
Jeg har været sammen med min kæreste i 7 år.. Han er omsorgsfuld, en kæmpe tryghed for mig og jeg stoler 100 procent på ham. MEN han har også en anden virkelig træls og deprimerende side!
Han har haft en hård barndom selv, en far der var alkoholiker og en meget ung mor der hellere tog i byen end passede ham. Vi har en søn på 20 mdr sammen - og sagen er at han ikke føler han på nogen måde slår til som far! (han er en velfungerende ung mand med arbejde osv.)
Jeg vil nævne lidt forskelligt omkring hvordan han er, lad os kalde ham W. Muligt det bliver rodet men håber i forstår.
Hans humør svinger meget! Den ene dag er han en super far og kæreste der kommer glad hjem og leger med sønnike og fortæller om sin dag osv. Næste dag kan han være muggen/mut/deprimeret og hilser dårligt på os når han kommer hjem fra arb. Jeg synes det er MEGET træls at jeg aldrig kan regne med hvad humør han er i (han er aldirg voldelig eller noget i nærheden af - han er nærmere deprimeret og taler meget hårdt til mig og ignorere vores søn - og også gerne mig)
Han er i behandling for depression og får piller + psykolog, dette har han været i behandling for ca 6 mdr uden synderlig bedring... For som han selv siger tror han ikk det er en depresioon men bare sådan han er :-S
Han kan ikke klare hvis sønnen og jeg hygger os når han er på arbejde. (SLET ikke hvis det er med mine forældre). Han bliver mut og sur og brokker sig konstant... JEG tror det bunder i totalt lavt selvværd og han ikke føler han er god nok (og at mine forældre bliver "Vigtigere" roller for vores søn end W er som far)
Vores søn vil IKKE ret tit have sin far.. han vil have mig! Han græder/skriger når W tager ham - men gad vide hvorfor? tror i det svingende humør gør at sønnen ikke er helt tryg ved ham, eller? Dette går W meget på! Han er en udemærket far der leger osv med sønnen, men igen - ikke hver dag, nogle gange er han "mærkelig"
Nå det blir total rodet!?
Har i en kommentar til noget af ovenstående??!!
LIge nu forsvinder mine følelser for ham i takt med hans latterlige opførsel... Men jeg blir med ham pga vores søn og et lille håb om tingene ændre sig,
Anmeld