Klippe-klistre...hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.737 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

fit_fys

Hej piger!

Jeg er blevet inspireret af jeres fine ting herinde, og vil prøve at gøre nogle af jer kunsten efter

Jer der har klistret papir på en sættekasse, hylde eller skammel, hvordan har i gjort? Jeg mener, hvilken kvalitet skal papiret være og hvilken slags lim har i anvendt?

Har i evt nogle gode hjemmesider man kan bruge som inspiration?

Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

fit_fys

slet ingen?

Anmeld

22. februar 2011

Sofia

Jeg er ikke den mest kreative, men jeg har hørt at det er smart at bruge decoupagelim fremfor tapetklister, det skulle være nemmere at arbejde med

Anmeld

22. februar 2011

fit_fys

Sofia skriver:

Jeg er ikke den mest kreative, men jeg har hørt at det er smart at bruge decoupagelim fremfor tapetklister, det skulle være nemmere at arbejde med

Ok... tak!

Anmeld

22. februar 2011

dorthemus

Jojo, jeg har brugt alle slags papir. Du skal lime med decoupagelim, som også fungerer som lak. Du smører under og over. Øv dig lidt for det tørrer hurtigt.

Papir fra fx blade kan godt drille og krølle...jeg synes det er nemmest at arbejde med go-cards og tapet.

Jeg har handlet i Panduro, Søstrene Grene og klippet og klistret i blade og bøger og go-cards.

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Jep! Men du kan efter min mening bruge lige hvad du lyster - tapet, papir til kort og scrapbooking, aviser osv. Dog skal du være opmærksom på, at tyndt papir (fx en avis) vil kræve mange lag papir, for ikke at se "gennemblødt" ud af lakken.

Personligt ville jeg bruge papir som de fx i Panduro kalder scrapbookingpapir, men det er også fordi jeg ligger inde med rigtig meget af det, og kender kvaliteten på det

Anmeld

22. februar 2011

fit_fys

Ok, tusind tak for svar!

Jeg tror jeg lige laver det samme trick som Rosa og handler lidt på www.papirogtapet.dk. De har sgu nogle søde ting

Tine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.