Giver I gaver til børnehaven/vuggestuen/dagplejen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2008

Pia.

Astrid P skriver:

Hmmm, jeg er jo relativ ny i det her børnesjov, men synes et lyder som en hyggelig idé med gaver til gokkerne i vuggestuen. Men skal de alle have? Og hvad finder man lige på?

En kurv med lidt lækkert, eller en æske fyld chokolade en blomst eller et eller andet fælles til huset, gav sidst år to små nisser som de kan tage frem hvert år...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

Jeanne skriver:

Eva skriver:

Jeanne skriver:

Jeg jeg plejer at give min dp mor en julegave og en fødselsdagsgave :) Nå ja plejer og plejer...Jeg har kun gjort det 2 gange ;) Sidste jul fik hun en pakke med kaffe fra Hans og Grete, 2 kaffekrus og lidt af det gode chokolade.

Overvejer om jeg skal give hende en kaffekop hvor der står "Byens bedste dp-mor" i fødselsdagsgave. Det er nemlig lige om lidt. Men hvad hun skal have i julegave ved jeg ikke endnu. Snakker lige med hendes mand når vi kommer så langt (han er venner med min svigerfar).

(H) fra Jeanne, som har rundet indlæg nr 1000 uden at opdage det :$

Ja, jeg har rundet de 2000 i dag uden at opdage det...:)

Du er jo også en super-skriver :))

Ja, vidst et tegn på at jeg er rimelig meget helt alene om aftenen...:$

Ja og jeg er ikke engang alene !!!! Men har skrevet 2800 indlæg lige om snart... 8D8(:S

Vi kunne sikkert konkludere en masse udfra alle vores indlæg...men det gider vi ikke, vel....;);):P:P

ØØØ jo... men nej det gider vi ikke ;) ;) ;)

Anmeld

2. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Jeanne skriver:

Eva skriver:

Jeanne skriver:

Jeg jeg plejer at give min dp mor en julegave og en fødselsdagsgave :) Nå ja plejer og plejer...Jeg har kun gjort det 2 gange ;) Sidste jul fik hun en pakke med kaffe fra Hans og Grete, 2 kaffekrus og lidt af det gode chokolade.

Overvejer om jeg skal give hende en kaffekop hvor der står "Byens bedste dp-mor" i fødselsdagsgave. Det er nemlig lige om lidt. Men hvad hun skal have i julegave ved jeg ikke endnu. Snakker lige med hendes mand når vi kommer så langt (han er venner med min svigerfar).

Jamen så hellere sidde og skrive her end at sidde og blvive doven foran tvet :D

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

Jeanne skriver:

Eva skriver:

Jeanne skriver:

Eva skriver:

Jeanne skriver:

Jamen så hellere sidde og skrive her end at sidde og blvive doven foran tvet :D

Nemlig,.....tv er ikke lige mig og det her lugter da lidt af rigtige mennesker...(L) søde piger...

Anmeld

2. oktober 2008

Christinahr

Ja jeg vil også gerne høre hvad i gør i når vi snakker børnehave og vuggestue... da vi havde dagpleje mor fik hun selvfølgelig, men skal alle 5 pædogoger have i vuggestuen??? Forstod det ikke helt (?)

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

Christinahr skriver:

Ja jeg vil også gerne høre hvad i gør i når vi snakker børnehave og vuggestue... da vi havde dagpleje mor fik hun selvfølgelig, men skal alle 5 pædogoger have i vuggestuen??? Forstod det ikke helt (?)

Altså jeg giver en fællesgave til stuen....sidste år en kæmpe æske chokolade. Bertram var meget stolt over at give gaven, sammen med et kort som var et billede af ham og pædagogerne blev også meget glade for det.:)

Anmeld

2. oktober 2008

Mette+Mathias

Ja, vi gav vores dp, så længe det varede, og vores unge pige fik både julegave, fødselsdagsgave og påskeæg ;)

I bh giver vi en blomst/vin/en lille ting når der er nogen som stopper (og det er der så 6 der har gjort på 1 år, lidt dyrt), og så gav vi sådan en "kagedåse" med små snickers, mars osv i, sidste år til jul.

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

Jeanne skriver:

Eva skriver:

Jeanne skriver:

Ja og jeg er ikke engang alene !!!! Men har skrevet 2800 indlæg lige om snart... 8D8(:S

Vi kunne sikkert konkludere en masse udfra alle vores indlæg...men det gider vi ikke, vel....;);):P:P

Thi hi...:D

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

Mette+Mathias skriver:

Ja, vi gav vores dp, så længe det varede, og vores unge pige fik både julegave, fødselsdagsgave og påskeæg ;)

I bh giver vi en blomst/vin/en lille ting når der er nogen som stopper (og det er der så 6 der har gjort på 1 år, lidt dyrt), og så gav vi sådan en "kagedåse" med små snickers, mars osv i, sidste år til jul.

Hvor vildt at der er så mange der er stoppet...her er det de samme pædagoger og hjælpere(1 hjælper er stoppet vidst) som var der da min søn startede dernede for 6 år siden.

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

Hej jeg er jo selv dagplejer og ja jeg får som regel både fødselsdagsgaver, julegaver og afskedsgaver og i ny og næ kommer børnene med blomster, chokolade, dufte, cremer med mere...

Det er skønt at blive værdsat i sit arbejde...

Vi giver selv gaver til pædagogerne til jul... Og afskedsgaver...

Ja vi giver nok for lidt mere end andre gør, men de gør virkelig også et stort stykke arbejde for vores drenge...

I år får de en pilgrims halskæde... Som er købt og er klar til at blive givet til jul..

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.