graviditet og mælk i brysterne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

NessaXenia

sophieamalia skriver:

Det er helt normalt, og fordi at din krop forbereder at det snart skal give føde til et barn.

okay, så er man vel nød til at være udstyret med ammeindlæg resten af tiden nu...??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

NessaXenia

lillespurv20 skriver:

Heeeelt normalt, jeg var den heldig vinde af at lække fra uge 16

SÅDAN!

Anmeld

22. februar 2011

CiSo

Nina sophia skriver:

okay, så er man vel nød til at være udstyret med ammeindlæg resten af tiden nu...??

Ja, det ville være en idé. Fordi det kan ske når som helst, også på de mest ufede tidspunkter!! 

Anmeld

22. februar 2011

NessaXenia

sophieamalia skriver:

Ja, det ville være en idé. Fordi det kan ske når som helst, også på de mest ufede tidspunkter!! 

great!!!

Anmeld

22. februar 2011

M.O.A.R.

Nina sophia skriver:

hvordan hulen kan der så komme noget ud?

Hvor er du bare kær

Mælken der kommer ud nu er råmælk fordi dine bryster høstsandsynligt er godt igang med at producere mælk til din lille prinsesse Når mælken løber til, vil det sige (så vidt jeg ved) at mælken får 'gennemgang' hvis man kan kalde det det Så der ikke kun kommer lidt ud, som der gør nu, men meget. Jeg har kunne gøre min bh helt gennemblødt af mælk hvis jeg glemmer at tage ammeindlæg i..

Føler mig stadig som en malkeko....

muuuuuuh

Anmeld

22. februar 2011

NessaXenia

Hvor er du bare kær

Mælken der kommer ud nu er råmælk fordi dine bryster høstsandsynligt er godt igang med at producere mælk til din lille prinsesse Når mælken løber til, vil det sige (så vidt jeg ved) at mælken får 'gennemgang' hvis man kan kalde det det Så der ikke kun kommer lidt ud, som der gør nu, men meget. Jeg har kunne gøre min bh helt gennemblødt af mælk hvis jeg glemmer at tage ammeindlæg i..

Føler mig stadig som en malkeko....

muuuuuuh

nåååeh.. så forstår jeg bedre..

jeg ku lige se det for mig at jeg glemte at tage ammeindlæg i til sommer når hun er født, der i min tynde sommertop.. oooooops   et par ammeindlæg må have fast plads i håndtasken og  pudsletasken .. huske huske..

Årh smukke, jeg kan lige se det for mig..

Anmeld

22. februar 2011

M.O.A.R.

Nina sophia skriver:

nåååeh.. så forstår jeg bedre..

jeg ku lige se det for mig at jeg glemte at tage ammeindlæg i til sommer når hun er født, der i min tynde sommertop.. oooooops   et par ammeindlæg må have fast plads i håndtasken og  pudsletasken .. huske huske..

Årh smukke, jeg kan lige se det for mig..

Ja det skal du endelig huske at have..
- kan hilse og sige, det IKKE ser got ud på sommertoppen, eller dufter godt i varmen hvis du får det på tøjet.

Jeg tror jeg havde en hel pakke med i pusle tasken altid Nu har jeg ikke så mange med mere

De er guld værd!

Haha ja ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.