Min nyeste kage - nr. 3..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.593 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Den lykkelige

Så fik jeg lavet min 3. kage  Ihh synes det så sjovt.. og min kæreste siger at han eeeeeelsker min nye hobby og sidder allerede og savler over den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

twinny

hvor er den fin...

Anmeld

22. februar 2011

misspippi

Det klarer du da ret godt  Bliver helt misundelig på alle de kager i alle bager. Måske man selv skulle starte på sådan en hobby

Er der nogen særlig anledning, siden der står tillykke på kagen??? Bare nysgerrig.....

Anmeld

22. februar 2011

Den lykkelige

misspippi skriver:

Det klarer du da ret godt  Bliver helt misundelig på alle de kager i alle bager. Måske man selv skulle starte på sådan en hobby

Er der nogen særlig anledning, siden der står tillykke på kagen??? Bare nysgerrig.....

Tak skal du have
Det er mine forældre der har fødselsdag om en uge.. Men de vil ikke holde noget, da jeg har termin om 6 dage, så tænkte jeg ville smutte fordi dem imorgen med en fælles fødselsdags kage, så de ikke bliver snydt hvis jeg ligger og føder på dagen 

Anmeld

22. februar 2011

NinaNymannMadsen

hvor er den bare fin.
forstår ham da godt, det er jo kage. haha.

Anmeld

22. februar 2011

FamilienSørensen

milopilo skriver:

Så fik jeg lavet min 3. kage  Ihh synes det så sjovt.. og min kæreste siger at han eeeeeelsker min nye hobby og sidder allerede og savler over den

Ej hvor er du sej. Og jge kan garantere dig for at han IKKE er den eneste der savler over den!

Anmeld

22. februar 2011

Den lykkelige

Jacob&Kusuma skriver:

Ej hvor er du sej. Og jge kan garantere dig for at han IKKE er den eneste der savler over den!

Tak  Hi hi nej det er også godt med kage - og gerne meget af det

Anmeld

22. februar 2011

Den lykkelige

Baby-støv skriver:

hvor er den fin...

Tusind tak

Anmeld

22. februar 2011

Bellinda89

Den er super flot

Anmeld

22. februar 2011

birthee

Hvor er den flot!! Det gør ikke sulten mindre hos den højgravide der sidder bag skærmen her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.