Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der ved om der er forskel på su satsen når man er 25 og ikke forsørger end når man er under 25..
Hvis ja hvad er su'en på når man er 25?
Jeg synes ikke jeg kan se noget på su.dk.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Niks, SU er det samme.
Satsen er vel omkring de 5000 før skat.
MissGeoh skriver: Nogen der ved om der er forskel på su satsen når man er 25 og ikke forsørger end når man er under 25.. Hvis ja hvad er su'en på når man er 25? Jeg synes ikke jeg kan se noget på su.dk.
Nej satsen er den samme uanset om man er 20 eller 25. Det er først når man søger om VSU (voksen SU) satserne er anderledes, men jeg ved ikke hvornår man kan søge dét.
Snefnug26 skriver: Nej satsen er den samme uanset om man er 20 eller 25. Det er først når man søger om VSU (voksen SU) satserne er anderledes, men jeg ved ikke hvornår man kan søge dét.
Når man går på en videregående uddannelse.
TS: Hvad skal du læse?
MHK skriver: Når man går på en videregående uddannelse. TS: Hvad skal du læse?
Jeg skal bare på vuc og tage 10 klasse.
Så er der vel ingen chance for at kunne få højere su?
Ja det er jeg godt klar over - men der er jo andre betingelser der skal opfyldes for at få det udover man skal læse videre..
MissGeoh skriver: Jeg skal bare på vuc og tage 10 klasse. Så er der vel ingen chance for at kunne få højere su?
Når du er over 20, er satsen præcis den samme for en ungdomsuddannelse og en videregående uddannelse: 5486 kr, før skat
Er du enlig?
MHK skriver: Når du er over 20, er satsen præcis den samme for en ungdomsuddannelse og en videregående uddannelse: 5486 kr, før skat Er du enlig?
Okay, træls.
Det var mest fordi jeg gerne ville droppe at have su-lån, men det kan jeg ikke undvære hvis det ikke stiger.
Jeg har kæreste men han er på KH..
Snefnug26 skriver: Ja det er jeg godt klar over - men der er jo andre betingelser der skal opfyldes for at få det udover man skal læse videre..
Der er ikke noget der hedder voksenSU.
Der er SU til ungdomsuddannelser og SU til videregående uddannelser. Er man over 20, er satsen den samme
Der er ikke noget der hedder voksenSU. Der er SU til ungdomsuddannelser og SU til videregående uddannelser. Er man over 20, er satsen den samme
Jo der er rent faktisk noget der hedder Voksen Uddannelsesstøtte. www.svu.dk
Men det er ikke aktuelt i dette tilfælde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128