Hvad laver jeres mænd så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] Ja, klart... hvis du kommer her hjem så kan du få aaaalle de pølser og BACON du vil ha'. Det koster GRATIS 8D[/citat] Hvornår skal jeg komme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

Tynen

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] Ja, klart... hvis du kommer her hjem så kan du få aaaalle de pølser og BACON du vil ha'. Det koster GRATIS 8D[/citat] Det lyder da som en god aftale.. Og sikkert også meget billigere end flisen :P

Anmeld

1. oktober 2008

Rasmine

Hov.
Min er vingrossist!

Anmeld

1. oktober 2008

Fam. Madsen

min mand er bygningsmaler´:D

Anmeld

1. oktober 2008

Astrid P

Min mand er møbelsnedker og arbejder pt. med utilpassede unge (eller hvad man kalder sådan nogle lømler der ikke kan opføre sig ordentligt!)

Anmeld

1. oktober 2008

Lise

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] Ja, klart... hvis du kommer her hjem så kan du få aaaalle de pølser og BACON du vil ha'. Det koster GRATIS 8D[/citat] Hvornår skal jeg komme?[/citat] Min dør står altid åben for dig (L)

Anmeld

1. oktober 2008

tascia

overvågnings nørd ;)

Ej han har et mindre firma som sælger og installere tv og videoovervågning samt de belastende antenner som bipper vildt i butikken når man har barnevogn med, så alle vender sig om og glor på en!!!

og så arbejder han på et nyt projekt som helt bestemt ville kunne interessere de damer, og så siger jeg ikke mere :)

//Natascia

Anmeld

1. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Mine tre små mænd går i skole og børnehave....(L)
Min far er maler, min x er tekniker og min elsker er studerende...;) det var vidst mændende i mit liv...nogle vigtigere end andre...
Knus..

:) - Super måde at svare på *S*

Anmeld

1. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

Mine tre små mænd går i skole og børnehave....(L)
Min far er maler, min x er tekniker og min elsker er studerende...;) det var vidst mændende i mit liv...nogle vigtigere end andre...
Knus..

:) - Super måde at svare på *S*

(H)

Anmeld

1. oktober 2008

Mimic

her er manden i mit liv uddannet datafagtekniker(L) 5 års uddannelse der kommer mig til gode når jeg laver lort i min computer8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.