Klinikassistent uddannelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.378 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger,

er der nogen af Jer som er uddannet klinikassistent???

Jeg er uddannet butiksasstistent, men vil gerne prøve noget nyt og overstående har altid været spændende for mig!

MEN kan ikke rigtigt finde ud af hvordan jeg søger.. Jeg er over 25 så vil søge som voksenelev!! Er det bare at sende uopfordret til byens tandlæger???

Og har I nogle gode fif i vil dele med mig - hvad er godt at skrive i sådan en ansøgning - hvad vil de læse så de ansætter MIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Anonym trådstarter

22. februar 2011

Tinehh

Hejsa..

- Jeg står lige og har taget grundforløbet færdigt til tandklinikassistent.. Nu er jeg så under 25, meeen der var en del på mit hold der var over 25.. Og de har alle sammen fået en elevplads på nær en enkelt.. Så det skulle ikke være nogen hindring, da de faktisk godt kan lide at få voksenlærlinge. Pga. mere livserfaring og modenhed.

Så det er bare at skrive en ansøgning, som alle andre ansøgninger. Sælg dig selv, du er jo uddannet butiksassistent, så du er jo vant til menneskelig kontakt. og så hvorfor du lige præcis føler det her fag kunne være perfekt for dig.

Det er et utrolig spændende fag!

Ønsker dig masser af held & lykke.

Mvh Tine

Anmeld

22. februar 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Hej Piger,

er der nogen af Jer som er uddannet klinikassistent???

Jeg er uddannet butiksasstistent, men vil gerne prøve noget nyt og overstående har altid været spændende for mig!

MEN kan ikke rigtigt finde ud af hvordan jeg søger.. Jeg er over 25 så vil søge som voksenelev!! Er det bare at sende uopfordret til byens tandlæger???

Og har I nogle gode fif i vil dele med mig - hvad er godt at skrive i sådan en ansøgning - hvad vil de læse så de ansætter MIG