Den første her som fik det at vide var min søster..
Hun fik tilsendt en mms med mine to positive prøver mens vi stod sammen med hende - hun blev helt vild ! 
Bedsteforældrene,mormor og morfar, farmor og farfar..
Der fik vi lavet en kuglepen til dem hver med deres nye titel på, mere for det var noget de sku ku gemme noget tid og bruge.
(Rød til farmor og mormor og blå til farfar og morfar)
De fik det at vide på to måder:
Mine forældre har i forevejen et barnebarn, så der fik vi min søster til og give dem gaven.. og så da de sagde tak.. der sagde min kæreste og jeg velbekomme.. og så kiggede de jo lidt underligt..
og ku ikk helt regne det ud.. og jeg spurgte så om ikk de hørte hvem der sagde hvad.. og så sagde min mor.. "ehm jo, men er den så fra jer alle sammen eller ??" ..og så sagde jeg nej og smilte.. og så regnede de det ud og sagde "jamen så det jo dig/jer.. tillykke!"
hehe
Min kærestes forældre havde inviteret os op og spise og da vi havde spist hovedret der gav vi dem begge dem som gave.
Og da de hver i sær der sad og pakkede op (de bruger begge lse briller men havde dem self ik på hehe) så ku man godt se de sad og kneb øjnene sammen for og se hva der stod.. og imens min svigermor sku til og rejse sig efter sine briller, ku svigerfar godt ane der stod mere end en gang far.. så han skulede over til os og smilte..hehe. Og så fik svigermor ellers travlt med og finde brillerne og blev også helt glad da hun læste på sin kuglepen hva hendes nye rolle snart var 
Anmeld