Utålmodig og trist :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

MIWULA

Er i uge 39+3 og min termin er på lørdag så er ikk engang gået over tid endnu men er bange for jeg kommer til det og går og blir skuffet for hver dag der går uden der sker noget  

Håber sån på hver dag jeg føder og blir så trist når jeg ikk mærker nogen ændringer.  Prøver hele tiden og tænke på noget godt og gemme tanken lidt væk men kan bare ikk rigtig.

Burde jo ikk have det sån når man tænker på jeg ikk engang er hverken nået terminen eller over. Andre der har/haft det sån?? Og kunne i gøre noget for at gemme det lidt bag sig.

Det går måske også lidt ud over min mand.  Stakkels ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

2babygirls

MIWULA skriver:

Er i uge 39+3 og min termin er på lørdag så er ikk engang gået over tid endnu men er bange for jeg kommer til det og går og blir skuffet for hver dag der går uden der sker noget  

Håber sån på hver dag jeg føder og blir så trist når jeg ikk mærker nogen ændringer.  Prøver hele tiden og tænke på noget godt og gemme tanken lidt væk men kan bare ikk rigtig.

Burde jo ikk have det sån når man tænker på jeg ikk engang er hverken nået terminen eller over. Andre der har/haft det sån?? Og kunne i gøre noget for at gemme det lidt bag sig.

Havde det nu ikke som dig, for jeg havde overbevist mig selv om at jeg ville ende med at blive sat igang. Heldigvis fødte jeg 40+5

Men ja, det er jo svært at tænke på noget andet når det er fokus nr 1 inde i dit hovede...

Så at få dine tanker over på noget andet er nok svært...

NYD din lille mave, og hyg med din mandse på sofaen med en film eller en gå tur

Anmeld

22. februar 2011

MIWULA

Tina&Martin skriver:

Havde det nu ikke som dig, for jeg havde overbevist mig selv om at jeg ville ende med at blive sat igang. Heldigvis fødte jeg 40+5

Men ja, det er jo svært at tænke på noget andet når det er fokus nr 1 inde i dit hovede...

Så at få dine tanker over på noget andet er nok svært...

NYD din lille mave, og hyg med din mandse på sofaen med en film eller en gå tur

Ja nyder den oz men gider bare ikk mere nu.  Nu vil jeg hellere hygge med manden + baby. hehe

Anmeld

22. februar 2011

noah3006

Jeg kan sagtens følge dig, og jeg har endda 2 uger endnu...

Tror det er fordi vi glæder os så meget, og man har den her dato hvor man bare regner med at baby kommer ud, men alligevel er man ikke sikker, og kan ikke selv styre det som så mange andre ting man evt glæder sig til. Jeg tror det er derfor man godt kan gå hen og blive utålmodig og bare synes det er hele er træls. Jeg prøver at læse en masse ting i mine baby bøger, om fødslen, og kigger lidt på billeder... surfe på nettet eller få fat i nogen veninder der kan hygge sig med mig, så dagen bare går... men tålmodighed er i sidste ende det eneste vi har at skulle forholde os til...  Sørg for at bugge dine dage, så du ikke får de her stilhedstimer der bare går såååå langsomt. og lav gerne aftaler også selvom du er så tæt på termin, for så har du noget andet at tænke på. og så jeg sikker på bebs dukker op, måske helt uventet alligevel.

klem fra kristina uge 38

Anmeld

22. februar 2011

MIWULA

noah3006 skriver:

Jeg kan sagtens følge dig, og jeg har endda 2 uger endnu...

Tror det er fordi vi glæder os så meget, og man har den her dato hvor man bare regner med at baby kommer ud, men alligevel er man ikke sikker, og kan ikke selv styre det som så mange andre ting man evt glæder sig til. Jeg tror det er derfor man godt kan gå hen og blive utålmodig og bare synes det er hele er træls. Jeg prøver at læse en masse ting i mine baby bøger, om fødslen, og kigger lidt på billeder... surfe på nettet eller få fat i nogen veninder der kan hygge sig med mig, så dagen bare går... men tålmodighed er i sidste ende det eneste vi har at skulle forholde os til...  Sørg for at bugge dine dage, så du ikke får de her stilhedstimer der bare går såååå langsomt. og lav gerne aftaler også selvom du er så tæt på termin, for så har du noget andet at tænke på. og så jeg sikker på bebs dukker op, måske helt uventet alligevel.

klem fra kristina uge 38

Ihh tusind tak hjalp lidt på humøret. Og go ide og læse lidt om fødselen det tror jeg at jeg vil gøre nu. Så er man forberedt.

Anmeld

22. februar 2011

Tystys14

MIWULA skriver:

Hvis mænd går det ikke ud over`?  i et eller andet omfang vil det vel altid gå ud over manden på et tidspunkt.  Ej kan kun sige jeg har det på 100% samme måde har selv termin på fredag... og jeg er overbevist om at jeg går over tid... hvis ikke ender med at blive sat igang, men selvom jeg er indstillet på det er sådan så er jeg stadigvæk ked af tanken.  Så håber virkelig for dig (og også mig selv) at det bliver anderledes.  alt for dig.

her fra.

Anmeld

22. februar 2011

Kief31

Da jeg fik min første, var jeg sat til 18. december, og ville bare ikke have det skulle ske i julen.. Min gamle mormor sagde til mig, du skal bare ud og gå, op og ned af trapper og lange ture.. Den 14. december, tog jeg min hund, og gik og gik og gik HELE dagen, fik set hele naturområder og gågade i nærheden.. Og da kl var 22, var jeg på vej til fødegangen Om det var et tilfælde skal jeg ikke kunne sige

Anmeld

22. februar 2011

K&S

MIWULA skriver:

for at der snart sker noget....! Jeg er jo også viiiildt nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.