Den der bamse med hjertelyd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.172 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

samantha1986

Min søster har snakket om sådan en bamse der afspiller hjertelyd, lyde fra livmoder osv.

Og jeg tænker er den nødvendig og har I andre brugt den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

M.O.A.R.

Jeg har en, den hjalp min søn meget når han skuule falde til ro om aftenen da han spæd

Anmeld

22. februar 2011

XXSS

Vi har ikke haft behovet. Men en af mødrene fra min første mødregruppe havde en til hendes dreng og i starten kunne han kun sove når han havde bamsen (den afgiver lyder, som minder om de lyder der er inde i maven).

Anmeld

22. februar 2011

Jakob'sMor

samantha1986 skriver:

Min søster har snakket om sådan en bamse der afspiller hjertelyd, lyde fra livmoder osv.

Og jeg tænker er den nødvendig og har I andre brugt den?

Jeg overvejede at købe den, men gjorde det ikke. Tænkte det var en dårlig ide, for de bliver nok bare en vane for barnet at sove med den med lyd på - vi købe en nusseklud (alm bamse) som han sover fint med, og finde altid så hos den.

Anmeld

22. februar 2011

Kamulla

jeg havde en til Noah... men han var et roligt barn (da vi fandt ud af årsagen til hans skrigeri) så behøvede den ikke.. ahr nu lånt den til MHK herinde... tror heller ikke hun som sådan bruger den

Anmeld

22. februar 2011

Koen.

vi har været glade for vores

Anmeld

22. februar 2011

mth1987

Vi fik en til vores datter der hjalp rigtig meget. Vi syntes den har været helt fantastisk. Det jo nok forskelligt fra barn til barn men hun voksede stille og roligt fra den til sidst

Anmeld

22. februar 2011

samantha1986

Kan se der er delte meninger om det. Jeg har aldrig hørt om den før min søster nævnte den. og tænkte hun er da lidt små tosset. men hun viste mig den og den er da smart. Men tænk når man skal vænne barnet fra den igen. Det bliver måske ikke helt nemt

Anmeld

22. februar 2011

FamilenStorm

samantha1986 skriver:

Kan se der er delte meninger om det. Jeg har aldrig hørt om den før min søster nævnte den. og tænkte hun er da lidt små tosset. men hun viste mig den og den er da smart. Men tænk når man skal vænne barnet fra den igen. Det bliver måske ikke helt nemt

Vi har været glade for vores..

Tror ikke du skal være nervøs for at h*n skal afvænnes igen, tror de helt naturlig vokser fra den.. Det er vores lille guldklump ihvertfald ?

Anmeld

22. februar 2011

XXSS

samantha1986 skriver:

Hos hende jeg kender, blev den primært brugt når han var urolig og ikke ville sove - ikke hver dag. Så jeg tror ikke, at afvænning har været noget problem. Men hvis dit barn sover automatisk og uden problemer, så er der jo ingen grund til at kaste penge efter den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.