Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa tøser
Må lige trække på jeres erfaring herinde.
Er det ok at numsen er lidt fugtig om morgenen, selv når man bruger de gode bleer??
Det kan da ikke helt undgås vel?!
Patella
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
og det kan ikke være fordi, at baby lige har tisset?
patella skriver: Hejsa tøser Må lige trække på jeres erfaring herinde. Er det ok at numsen er lidt fugtig om morgenen, selv når man bruger de gode bleer?? Det kan da ikke helt undgås vel?! Patella
Tanja78 skriver: og det kan ikke være fordi, at baby lige har tisset?
Jo det kan du selvfølgelig godt ha ret i
Men så skal det ske ret tit... men det kan selvfølgelig godt være...
frk Jensen skriver: Jeg tror da er normalt at måsen vil være lidt fugtig efter en natble... Vi bruger Libero bleer og har faktisk ikke det problem
Jeg tror da er normalt at måsen vil være lidt fugtig efter en natble... Vi bruger Libero bleer og har faktisk ikke det problem
Ja mon ikke det er meget normalt...? Syns ikke jeg har prøvet bleer hvor det ikke var sådan, men blev bare i tvivl om jeg måske kun havde prøvet de forkerte..
Lina kan også godt være lidt fugtig på numsen om morgen nogen gange, men så har hun også en stor tisseble. Vi bruger Libero
MoarHvidovre skriver: Lina kan også godt være lidt fugtig på numsen om morgen nogen gange, men så har hun også en stor tisseble. Vi bruger Libero
Årh det "glæder" mig, at det også kan ske med Libero. Men ja du har ret, det er selvfølgelig kun hvis det er meget tis i
patella skriver: Ja mon ikke det er meget normalt...? Syns ikke jeg har prøvet bleer hvor det ikke var sådan, men blev bare i tvivl om jeg måske kun havde prøvet de forkerte..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128