der blev jeg sQ lidt ked...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

MorTilMalene

min søster mener a hendes praktik plads i en bager er vigtigere end a komme til barnedåb.. snøøøft.. hvorfor er det vigtigere altså hun ved a  hun får jobbet a bagermester men hun syns stadig der er vigtigere.. hmmm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

SussieThyssen

MorTilMalene skriver:

min søster mener a hendes praktik plads i en bager er vigtigere end a komme til barnedåb.. snøøøft.. hvorfor er det vigtigere altså hun ved a  hun får jobbet a bagermester men hun syns stadig der er vigtigere.. hmmm..

Har du problemer med dine t'er?? 

Nå men til det andet.
Synes da at det er utroligt trist, at din søs prioriterer jobbet vigtigere end hendes søs' barns dåb, men det siger jo så lidt om at hun ikke prioriterer sin søs særligt højt.

Hvis jeg var dig, så ville jeg sige lige ud til hende.
Kære søs...du og jeg har kun hinanden, den dag vore forældre er væk, vi har ingen andre, så derfor skal vi også dele alle de vigtige ting med hinanden.
Men synes du ikke, at mit barn og jeg er vigtige nok, jamen så kan vi jo lige så godt blot være bekendte.

Så enkelt er det...og lad hende så tygge på den lidt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. februar 2011

klmf

Hej

Kan godt forstå, du gerne vil have din søster med til barnedåb. Datoen er helt hundrede fastsat? Der er ikke chance for at datoen kan rykkes til en weekend, hvor hun ikke arbejder?

Jeg arbejder selv hver anden weekend og det kan være et regulært helvede at få byttet vagter, så måske der er lidt mere i det end du lige ved? Fx at det er svært for din søster at få fri?? Jeg er også nogle gange nødt til at sige fra til ting, jeg rigtig gerne villehave været med til... Hvis det er mennesker der er MEGET tæt på mig og hvor det er vigtigt for dem at jeg kan være med, der plejer vi at snakke sammen om hvilke datoer jeg kan.

Håber I finder en løsning

Anmeld

22. februar 2011

Rockertand

Jeg skyder på, at hun ikke er så gammel - for i teenageårene kan man ikke altid se, hvor man burde prioritere, så er det én selv, der er vigtigst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.