Har en god dag idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

An&Jo

Ovenpå en masse trælse episoder herhjemme og en masse sygdom virker jeg til at begynde at blive frisk igen..

Har ikke kastet maden op igen idag, så det er jo positivt.. Min kæreste stod op og tog sig af min dreng imorges så jeg kunne sove lidt længere end normalt, en halv time ekstra gør underværker.. Han afleverede ham sågar i vuggestuen her til morgen.. Vi tog over til hans forældre igår aftes så jeg kunne få lidt aflastning fra bassen fordi mine svigerforældre altid "tager over" når vi kommer derover.. På torsdag henter de så bassen i vuggestuen og så skal vi bare komme derover når vi kommer hjem fra skole og arbejde for så laver svigermor aftensmad..

Jeg fik snakket med min kæreste igår aftes da vi gik i seng om at jeg synes han reagerede alt for voldsom over at min dreng græd og at jeg ikke ville se det igen for så var jeg smuttet.. Min dreng skal ikke vokse op i et hjem hvor han skal undertrykke sine følelser fordi det er forbudt at græde.. Jeg fik også endnu engang sagt at jeg synes han lavet alt for lidt herhjemme og han kunne godt se at han skal hjælpe noget mere til.. Han kunne godt se at det vr svært for mig at passe det hele herhjemme samtidig med lektierne..

Jeg håber det har hjulpet at få snakket med ham, men det kan kun tiden vise.. Vil dog sige at det eneste jeg har grædt over idag var et indlæg herinde som virkelig rørte mig helt ind i hjertet..

Imorgen skal jeg op på skolen og lave det sidste i vores prjektarbejde som skal fremlægges fredag, og der skal jeg have bassen med så han kan bringe lit energi tilbage i gruppen efter et meget intens projektarbejde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Holbæktrunten

Dejligt at det går fremad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.