Burde jeg sige noget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Tjaaa..de er voksne mennesker, så dem om det.
Og hvorfor skulle man IKKE efter 32 år have lige så stort behov for at kigge efter sex, som efter 5??

Somme tider undrer det mig lidt.
Tror man altid når man er ung, at ældre mennesker ikke har et sexliv..og endda et særdeles aktivt et??
Jeg spørger seriøst, for jeg har altid vidst at man har det, men har igennem mit liv ofte undret mig over veninders forargelse, når de fandt ud af dit og dat om deres forældre.

Men tilbage til dine svigerforældre.
Nej du skal under ingen omstændigheder blande dig i deres liv.
Du ved intet om, hvad de har af aftaler eller hvad de laver mht sex, og det vedkommer heller ikke dig.
De kan udmærket være medlem af svingerklubber, have en husven/inde eller andet ved siden af deres officielle liv.

Og så kunne jeg da også godt lide at vide, hvordan du så, at der lå sex sider på deres maskine, med mindre de ligefrem ligger som direkte genveje på skrivebordet.

Kærligst
Sussie

Det kommer frem oppe i google søgefeltet, hvad de har været inde på.. Og jeg ved med sikkerhed at det er HAM, for min svigermor bruger aldrig deres computer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det kommer frem oppe i google søgefeltet, hvad de har været inde på.. Og jeg ved med sikkerhed at det er HAM, for min svigermor bruger aldrig deres computer..

Øhh..skulle du ikke bare ind og tjekke baby.dk??
Det behøver man vel da ikke bruge søgefelt til??
Men helt ærligt...folks pc er ligesom ens taske eller pengepung, får man lov til at tage noget i den, så lukker man øjenene for hvad der ellers er i den og nærkigger ikke.
Og stadigvæk..hvad dine svigerforældre laver, må de om.
Det er deres liv, og vedkommer under ingen omstændigheder dig.
Ligger din svigerfar i med andre damer, og du og din mand afslører ham, så er det din mand, der må tage snakken med ham/din svigermor...aldrig dig.

Anmeld

22. februar 2011

Rockertand

Bland dig udenom - rent faktisk VED du ikke, om de to har en aftale om, at han må kigge, det kan sagtens være, at hun godt ved det og accepterer det, men at det er tys-tys, og så vil du sætte hende i forlegenhed, hvis det nævnes.

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Øhh..skulle du ikke bare ind og tjekke baby.dk??
Det behøver man vel da ikke bruge søgefelt til??
Men helt ærligt...folks pc er ligesom ens taske eller pengepung, får man lov til at tage noget i den, så lukker man øjenene for hvad der ellers er i den og nærkigger ikke.
Og stadigvæk..hvad dine svigerforældre laver, må de om.
Det er deres liv, og vedkommer under ingen omstændigheder dig.
Ligger din svigerfar i med andre damer, og du og din mand afslører ham, så er det din mand, der må tage snakken med ham/din svigermor...aldrig dig.

Jo det var det jeg skulle, men argh!?! Det er slåe til, så man kan se hvad de har været inde på, har sgu da ikke siddet og roddet deres computer igennem, jeg er jo ikke idiot!!!

Jeg skrev www.             - og så kom der en masse forskellige ting frem.

Anmeld

22. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jo det var det jeg skulle, men argh!?! Det er slåe til, så man kan se hvad de har været inde på, har sgu da ikke siddet og roddet deres computer igennem, jeg er jo ikke idiot!!!

Jeg skrev www.             - og så kom der en masse forskellige ting frem.

Jaja..rolig nu

Men..ja...det er jo den slags man risikerer at få at se..og så må man bare skubbe det ud af hovedet.
Som sagt...hvem siger at svigermor og svigerfar ikke sidder i de stille aftenener sammen og kigger på de forskellige sider
Det ved du intet om.
Så lad dem blot have deres privatliv i fred.

Anmeld

22. februar 2011

Karo

Nej, jeg ville absolut ikke sige noget.

Anmeld

22. februar 2011

Dorthe1986

Nej jeg ville på ingen måde blande mig... Tænk nu hvis det er noget de hygger med sammen og tænk hvor flovt det så må være for dem at blive konfronteret med det

Men ja jeg ville lade det hele ligge...

Anmeld

22. februar 2011

klmf

Du skal bare glemme at du har set det.... Svigerforældres intime liv er noget, man absolut ikke blander sig i Hvordan ville du have det, hvis svigermor spurgte ind til om du nu får orgasme hver gang? Nej vel?

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

lotchen skriver:

Du skal bare glemme at du har set det.... Svigerforældres intime liv er noget, man absolut ikke blander sig i Hvordan ville du have det, hvis svigermor spurgte ind til om du nu får orgasme hver gang? Nej vel?

Anmeld

22. februar 2011

klmf

AnneBJ skriver:

Man ser det for sig, spørgsmålet falder efterfulgt af piiiiiinlig tavshed Den pinlighed vil man jo ikke udsætte sine svigerforældre for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.