Har lige brug for hjælp. Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre nu. 
I søndags begyndte jeg pludseligt at få stærke smerter i mine ben. Tænkte at det nok bare var eftervirkningerne af mange timer i stiletter til fest i lørdags.
Men igår formiddags går smerterne så op i ryggen, så min ryg låser sig. Det har jeg haft problemer med før, og overvejede også der, om jeg lige skulle tage et smut forbi min kiropraktor. Men det nåede jeg ikke at gøre mere ved.
Men så igår også lige før sengetid, får jeg ret kraftige mavesmerter. I ved så stærke, at man ikke kan gå på andre måder end ved at gå foroverbøjet. Jeg får så børstet tænder og kommer nærmest kravlende i seng. Men det var heller ikke godt. Lå bare i flere timer og prøvede at finde en behagelig stilling at ligge i. Nå, men så falder jeg endelig i søvn, og vågner her ved 10-tiden.
Men nu har jeg så kvalme, hovedpine og ondt i nakken. Mad er en by i Rusland. Min mave knurrer, men min mave vender og drejer sig, bare ved tanken om mad. Så man kan vist roligt sige, at jeg er meget ynkelig lige nu.. 
Men er der nogle, der ved hvad det kunne være? For er godt nok træt af at have det på den her måde.
Anmeld