det er mig der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

heaven

har lavet de anonyme indlæg om opmuntring søges og hjælp lige tøser.....

Jeg har testet idag, faktisk de sidste 3 dage i søndags med morgenurin, igår om eftermiddagen og igen idag med morgenurin.

negativ.

men jeg bløder ikke og det har jeg gjort de andre gange, hvor det ikke lykkedes - altså inden testdag... så nu er jeg godt forvirret.

har snakket med klinikken, som siger jeg skal teste igen i morgen, der er stadig håb... men jeg har godt nok svært ved at tro på at en fuldstændig negativ test - der er ikke skyggen af en skyggestreg eller noget som helst - kan blive positiv til imorgen....

så tja..... ved sgu ikke helt hvad jeg skal tro - men jeg havde jo lovet at afsløre mig selv og resultatet, så det er hermed gjort....

knuz Jannie/heaven 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

M.O.A.R.

Ville ikke smutte igen uden at sende en

Håber i snart står med positiv test

Anmeld

22. februar 2011

vingummibamse

ville bare lige fortælle.. at jeg altså ogse testede positiv fra den ene dag til den anden..

jeg var ved lægen om mandagen og der var den negativ.. og tirsdag morgen testede jeg positiv...

så der er håb i nu..  

Anmeld

22. februar 2011

Joan ( Smallie )

for posetiv test i morgen

Anmeld

22. februar 2011

baby84

heaven skriver:

har lavet de anonyme indlæg om opmuntring søges og hjælp lige tøser.....

Jeg har testet idag, faktisk de sidste 3 dage i søndags med morgenurin, igår om eftermiddagen og igen idag med morgenurin.

negativ.

men jeg bløder ikke og det har jeg gjort de andre gange, hvor det ikke lykkedes - altså inden testdag... så nu er jeg godt forvirret.

har snakket med klinikken, som siger jeg skal teste igen i morgen, der er stadig håb... men jeg har godt nok svært ved at tro på at en fuldstændig negativ test - der er ikke skyggen af en skyggestreg eller noget som helst - kan blive positiv til imorgen....

så tja..... ved sgu ikke helt hvad jeg skal tro - men jeg havde jo lovet at afsløre mig selv og resultatet, så det er hermed gjort....

knuz Jannie/heaven 

øv for det.. kan godt forstå at det er svært at bevare håbet, men krydser nu alligevel for at den er der 

Anmeld

22. februar 2011

Marco2

Hej Jannie.

Vidste slet ikke i var i gang med nr. 2. Men det kan selvfølgelig også være at du ikk ehar skrevet om det.

Men vil da krydse fingre for at der snart er bid. Forhåbentligt er testen imorgen positiv!

AG

Anmeld

22. februar 2011

Lise

Kære Jannie,

Håber den er der  så Lasse snart kan blive storebror..

Anmeld

22. februar 2011

Mullefisen2011

Sender dig også lige et  og  fingre for en positiv test snart..

Anmeld

22. februar 2011

Melbek

for positiv i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.