Spiller kroppen et spil med en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Anonym trådstarter

Hey piger...

Igår smed jeg et billede op af min test.. 

Link -  https://www.baby.dk/debat/91753pi1/graviditet/hvad-siger-i-damer--billede.aspx

Var så ved lægen idag, fordi jeg har gul/grønt udflåd og mit stakkels skræv klør.. Og lægen tog så en g-test.. Men den viste slet ikke noget.. :/ Har bare næsten alle symtomer.. ømme patter, kvamle. ( kan ikke drikke et glas mælk uden det hele vender og drejer sig) har tit hovdepine, samt har nogle smerter.. 

imorges tog jeg så en test og man kunne godt se stregen selv med strægt arm. 

Skal komme igen om 1 uge hvis jeg ikke får det røde.. 

det skal sige at jeg havde det røde fra den 25 til den 29/30 januar..  Er så ret sikker at jeg havde en form for ægl fra den 3 til den 8/9.. plus minus et par dage..

Nogle der kan hjælpe mig lidt om med hvornår jeg (IKKE) kan forvente min mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Opppppppppppp op op

Anmeld

22. februar 2011

Julymama

Anonym skriver:

Hey piger...

Igår smed jeg et billede op af min test.. 

Link -  https://www.baby.dk/debat/91753pi1/graviditet/hvad-siger-i-damer--billede.aspx

Var så ved lægen idag, fordi jeg har gul/grønt udflåd og mit stakkels skræv klør.. Og lægen tog så en g-test.. Men den viste slet ikke noget.. :/ Har bare næsten alle symtomer.. ømme patter, kvamle. ( kan ikke drikke et glas mælk uden det hele vender og drejer sig) har tit hovdepine, samt har nogle smerter.. 

imorges tog jeg så en test og man kunne godt se stregen selv med strægt arm. 

Skal komme igen om 1 uge hvis jeg ikke får det røde.. 

det skal sige at jeg havde det røde fra den 25 til den 29/30 januar..  Er så ret sikker at jeg havde en form for ægl fra den 3 til den 8/9.. plus minus et par dage..

Nogle der kan hjælpe mig lidt om med hvornår jeg (IKKE) kan forvente min mens?

Min læge sagde osse negativ til mig, da jeg selv havde testet positiv et par dage i træk (dog meget svagt) en uge inden forventet mens ..

Gik så op til ham 2 uger efter jeg skulle havde haft mens, fordi jeg igen testede og der var den så meget positiv, og der bekræftede han så at den var positiv.

Når men det jeg ville sige var - du kan sagtens være gravid ..

Og du burde forvente din mens i dag ..

Du kan evt. søge på menstruation calculator eller ovulation calculator på Google, også kan du selv tjekke det hele

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Julymama skriver:

Min læge sagde osse negativ til mig, da jeg selv havde testet positiv et par dage i træk (dog meget svagt) en uge inden forventet mens ..

Gik så op til ham 2 uger efter jeg skulle havde haft mens, fordi jeg igen testede og der var den så meget positiv, og der bekræftede han så at den var positiv.

Du kan evt. søge på menstruation calculator eller ovulation calculator på Google, også kan du selv tjekke det hele

sys bare at hvis jeg (IKKE) skulle ha mens idag burde testen vise noget ved lægen :/ og det gjorde den slet ikke..

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Julymama skriver:

Og i nov mdr havde jeg mens den 19/20 og det samme igen i dec ...

så ved jo hverken hovde eller hale

Anmeld

22. februar 2011

Holbæktrunten

Der er nogen der er lidt længere om at danne hormonet HCG som g-tests måler og bruger til at fortælle om du er gravid eller ej.

Vent en uges tid eller til din næste forventede menstruation, og tag en test igen. Husk at bruge morgenurin, da den er mest koncentreret og der dermed er mere hcg G-testen kan måle

Anmeld

22. februar 2011

Julymama

Anonym skriver:

Og i nov mdr havde jeg mens den 19/20 og det samme igen i dec ...

så ved jo hverken hovde eller hale

Har du prøvet at tage forskellige test?

Fx en fra Netto, en fra apoteket men efter den der menstruation calculator på nettet, så burde du (IKKE ) få det i dag ..

Har du mens smerter (hvis du plejer at have det) ??

Du kan også være uheldig og "springe en ægløsning over".

Ved ikke lige helt hvad det betyder, men det kaldte min læge det da jeg i sommers ikke fik menstruation i 2 måneder, uden en positiv graviditets test.

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Julymama skriver:

Fx en fra Netto, en fra apoteket men efter den der menstruation calculator på nettet, så burde du (IKKE ) få det i dag ..

Ved ikke lige helt hvad det betyder, men det kaldte min læge det da jeg i sommers ikke fik menstruation i 2 måneder, uden en positiv graviditets test.

jeg er ret sikker på at jeg har haft ægløsning i denne her mdr.. for havde ondt af h til.. 

har ikke rigtig nogle mens smerter. ikke andet at det stikker lidt i mine sidder.. men ellers ikke

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Julymama skriver:

Men jeg ville mene at hvis jeg ville være 4+0 ville g-testen vise tydlige streger.. 

Anmeld

22. februar 2011

Julymama

Anonym skriver:

Men jeg ville mene at hvis jeg ville være 4+0 ville g-testen vise tydlige streger.. 

Hmm jaaaaa ved ikke så .. Hvis du kan vente , selvom det er svært I know , så vent med at tage en test igen til om et par dage .. Så kan det være du får et positivt resultat , eller at din mens har valgt at komme .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.