Første Glukosetest overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Bondepigen

..og den endte godt.

Den sagde 5,9 inden sukkervandet og 7,1 efter, så det er perfekt. Men skal alligevel afsted engang til pga. Diabetes 2 i familien, og fordi Emma var stor som nyfødt,... Men vi får altså bare store børn i vores familie...

Men dejligt det er overstået for denne gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

AnneBJ

bondepigen skriver:

..og den endte godt.

Den sagde 5,9 inden sukkervandet og 7,1 efter, så det er perfekt. Men skal alligevel afsted engang til pga. Diabetes 2 i familien, og fordi Emma var stor som nyfødt,... Men vi får altså bare store børn i vores familie...

Lækkert den er overstået, og at der ikke er noget at komme efter! Håber det fortsætter sådan

Anmeld

22. februar 2011

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

..og den endte godt.

lige efter bogen! skønt

Anmeld

22. februar 2011

Lilac

ej, hvor dejligt at den er veloverstået! Krydser fingre for dig 

Anmeld

22. februar 2011

Bondepigen

Tak, ja det fantastisk dejligt!

Anmeld

22. februar 2011

ooo

Hvor er det godt at det gik som det skulle.

Anmeld

22. februar 2011

Bondepigen

Metchen skriver:

Hvor er det godt at det gik som det skulle.

Ja, jeg er glad og lettet, men har det lidt dårligt med at sidde her og juble, når du lige fik en anden besked den anden dag...

Anmeld

22. februar 2011

ooo

bondepigen skriver:

Ja, jeg er glad og lettet, men har det lidt dårligt med at sidde her og juble, når du lige fik en anden besked den anden dag...

DET skal du ikke ha, det er da vildt dejligt at du ikke skal bekymre dig over det.

Jeg synes heller ikke det er slemt ikke at kunne spise slik og kager, så det bliver vel ikke den store katastrofe, håber jeg.

Jeg er i hvert fald glad på dine vegne.

Anmeld

22. februar 2011

Bondepigen

Metchen skriver:

DET skal du ikke ha, det er da vildt dejligt at du ikke skal bekymre dig over det.

Jeg synes heller ikke det er slemt ikke at kunne spise slik og kager, så det bliver vel ikke den store katastrofe, håber jeg.

Jeg er i hvert fald glad på dine vegne.

Hvor er du sød! Jeg er netop blevet ret glad for mad igen og dermed osse chokolade, så jeg er ret lettet må jeg sige.

Anmeld

23. februar 2011

Barbamama

Dejligt at høre!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.