Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Henriette.S.J skriver: ja det er ind under årsopgørelse også skal der stå Årsopgørelse aktuel 2011 den har jeg ikke inu så kan jeg ikke se det inu håber på bare 10000 tilbage så må jeg beholde dem
ja det er ind under årsopgørelse også skal der stå
Årsopgørelse aktuel 2011
den har jeg ikke inu så kan jeg ikke se det inu
håber på bare 10000 tilbage så må jeg beholde dem
bare lige for at se om jeghar forstået det korrekt. kørselsdato/år skal det være 2010 eller 2011
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lige en dumt spørgsmål.. Hva bruge de en forskudsopgørelse til?
Tina&Martin skriver: jeps kan jeg Hele 1 kr... lucky me hahaha
jeps kan jeg
Hele 1 kr... lucky me hahaha
JUBIIIIII fedt tillykke *GH*..
Dorthe1986 skriver: Hahaha Så skal der shoppes hva?
Hahaha
Så skal der shoppes hva?
ja er du vimmer.. overvejer allerede hvilket stk. slik jeg skal snolle pengene op for
Mærkelig nok udbetaler de dem... sikke et administations gebyr!!!
Men sådan går det når man fiser fra uddannelse til barsel.. øv
Næsten alle kan se resulatet nu,da arbejdesgiver,kommuner,banker osv. allerede har indberettet for længe siden,men i skal kigge i jeres skattemappe,under alle oplysninger,tror jeg nok den hedder.
Hahahaha... Hvor fedt altså!! Min søster fik også 1kr. tilbage forrige år, den kom på en CHECK
saxi skriver: Hahahaha... Hvor fedt altså!! Min søster fik også 1kr. tilbage forrige år, den kom på en CHECK
ejh men jeg er da en kæmpe padde... haha...
DET er den fra sidste år jeg har luret på... guuud hvor skal de kontaktlinser da pudses
jeg kan se min forskudopgørelse for 2011 i mappe på start side når jeg logger ind men ikke af jeg få eller skal betale tilbage nogle steder
hmm
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128