Et omvendt og måske dumt problem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg skal tabe mig. Jeg ved min kæreste er glad for mig som jeg ser ud nu,problemet er at jeg var virkelig lækker for 20 kg siden,lige nu er jeg bare lækker  Han er jaloux anlagt og bare nu kan jeg se han hader når andre mænd kigger på mig. Hvordan reagere han så ikke om 20 kg? Det tøj jeg går i nu er selvfølgelig ikke det jeg vil gå i om 20 kg. Det skal være stramt,frækt,moderne og sexet-igen. Med andre ord så bliver jeg jo en anden. Det kan ikke undgås at jeg skifter madstilen ud,min personlighed vil ændre sig en smule. Frygter faktisk jeg bliver en han ikke kan lide?

På samme tid husker jeg at han x kærester var tynde. Jeg er hans første kæreste der rent faktisk har former. Vejer 20 kg for meget,men de sidder godt på mig

Min motivering for at tabe mig svinger. Jeg ser frem til resultatet i sidste ende,men frygter det samtidig på vores forholds vejne. Giver det mening?

Hvad skal jeg gøre,og hvad kan jeg gøre for at få en fast motivering hvis det er?

Tak fordi du læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

metski83

Jeg skal også tabe mig 20 kg. kæft hvor er det svært, man vil gerne, men så svært at komme igang og holde det.

Min kæreste siger også jeg er dejlig som jeg er, men alligevel piner det mig, at da jeg mødte ham vejede 20 kg. mindre end nu.

Jeg har svært ved at forstå, at han kan syntes jer er dejlig nu.

Anmeld

22. februar 2011

eElak

Lige meget hvad, skal skal et vægttab være fordi DU ønsker det.

OVervej, hvad du vil opnå med et vægttab - og om hvorfor du gør det.

Er det fordi du ønsker at leve sundt? Altså hvis det er fordi du gerne vil spise sundere - så gør det. Hvis du har lyst til at træne - jamen så gør det...

Gør ikke noget - og lad dig heller ikke stoppe - pga hvad kæresten siger... Han elsker dig sq ligemeget hvordan han ser ud - men det kræver noget tilvænning, det er klart.

Jeg har selv haft elevatorvægt, så min X har stået ved min side både da jeg vejede 77 kg, men også da jeg vejede 115 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.