Lauras mariehøne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Caroline86

jeg SKULLE lave en kage til Lauras fødselsdag, men havde desværre ingen tid overhovedet jeg havde brugt hele ugen på at skrive eksamensprojekt, så det blev til små 2 timer lørdag formiddag hvor der skulle gøres rent, laves kage, og rettes an til 30 mennesker.. bum bum.. Godt jeg havde lidt hjælp

Men... Mariehønen evigglad drillede og jeg blev IKKE tilfreds... MMF'en var umulig men jeg fandt senere ud af at det var skumfiduserne der var noget galt med (tak Torben for at smage på dem og konstatere at konsistensen var helt forkert ). Den sprak, flossede og gjorde ved

Den smagte skønt og gæsterne var imponerede. Smagen er trods alt det vigtigste!

Vaniliebunde med chokoladestykker, hindbærmousse og appelsin krokant choko mousse!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Koen.

uhmmm Den er smadderflot og lyder drøn lækker

Anmeld

22. februar 2011

Manakauapo

Den er da fin søde!

Godt I havde en rigtig god dag. Og stort tillykke med Laura-musen.

Anmeld

22. februar 2011

Caroline86

lillespurv20 skriver:

uhmmm Den er smadderflot og lyder drøn lækker

tak smukke!

Jeg er jo virkelig perfektionist hvad angår mine kager så jeg er bare virkelig slet slet slet ikke tilfreds

Men jeg havde bare ikke tiden til det denne gang... Hun må få en flottere én næste år (så kan det også være hun selv skal smage)..

Tror det skal være safari-tema næste år Det kommer nok til at kræve lidt modelleringstid

kram

Anmeld

22. februar 2011

Zafir

Det lyder godtnok som en lækker kage!! Men Ihh hvor jeg kender det, når det bare vil drille... Grrr

Anmeld

22. februar 2011

Caroline86

Zafir skriver:

Det lyder godtnok som en lækker kage!! Men Ihh hvor jeg kender det, når det bare vil drille... Grrr

det var en rigtigt god kombination (takker Alexis for ideen med appelsinkrokant!!!!)....

Og det SKAL jo drille når man ikke har tid til at lave det om

Anmeld

22. februar 2011

Koen.

Caroline86 skriver:

tak smukke!

Jeg er jo virkelig perfektionist hvad angår mine kager så jeg er bare virkelig slet slet slet ikke tilfreds

Men jeg havde bare ikke tiden til det denne gang... Hun må få en flottere én næste år (så kan det også være hun selv skal smage)..

Tror det skal være safari-tema næste år Det kommer nok til at kræve lidt modelleringstid

kram

Jeg synes den er super flot Ihh safarie tema var en god ide, og det med modelleringstiden bliver intet problem, når du allerede NU tænker på næste fødselsdag

Anmeld

22. februar 2011

Caroline86

lillespurv20 skriver:

Jeg synes den er super flot Ihh safarie tema var en god ide, og det med modelleringstiden bliver intet problem, når du allerede NU tænker på næste fødselsdag

hahaha.. du har ret.. jeg skal da bare i gang med det samme!! hæhæ

Jeg tænker noget med 3 kager med forskelligt dyreprint betræk. Altså.. f.eks. én kage som er zebratribet, én som har leopard pletter osv osv... og så skal jeg modellere en giraf som skal sidde på toppen

Ville have lavet den allerede i år, men det var der bare SLET ikke tid til

Anmeld

22. februar 2011

Koen.

Caroline86 skriver:

hahaha.. du har ret.. jeg skal da bare i gang med det samme!! hæhæ

Jeg tænker noget med 3 kager med forskelligt dyreprint betræk. Altså.. f.eks. én kage som er zebratribet, én som har leopard pletter osv osv... og så skal jeg modellere en giraf som skal sidde på toppen

Ville have lavet den allerede i år, men det var der bare SLET ikke tid til

Nemlig så er du sikker på at nå det

Det lyder bare som en kanon ide, og næste år forstår hun det os noget mere

Anmeld

22. februar 2011

Laulund87

Ihh hvor er den sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.