Hvor længe? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid gik der 2. gang fra i begyndte på projekt baby til I var gravide

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

313 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Gaia

Hvor længe gik der 2. gang fra I begyndte på projekt baby til I var gravide? Har hørt at det kan være svære 2. gang. Hvad er jeres oplevelse? Var det svære eller ?? Nå men jer der blev gravid  i første forsøg kan I ikke stemme Blank. Jeg glemte at tilføje " Blev gravid I første forsøg" I min lille afstemning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Aves.

Gaia skriver:

Hvor længe gik der 2. gang fra I begyndte på projekt baby til I var gravide? Har hørt at det kan være svære 2. gang. Hvad er jeres oplevelse? Var det svære eller ??

14 dage.... altså da jeg havde første ægløsning kunne jeg konstatere 14 dage efter at jeg var gravid...sådan har det været alle tre gange..

Anmeld

22. februar 2011

Gaia

Ved nærmere eftertanke. jeg laver lige en ny afstemning Så bare glem denne  

Anmeld

22. februar 2011

Gaia

Eva. skriver:

14 dage.... altså da jeg havde første ægløsning kunne jeg konstatere 14 dage efter at jeg var gravid...sådan har det været alle tre gange..

tak for svare. det lyder da godt, at det gik så stærkty alle tre gange. jeg håber også at jeg bliver gravide ligeså hurtigt som første gang, når vi nu engang skal begynde på baby projektet igen.

Anmeld

22. februar 2011

Janni85

har stemt blankt... Vi fik tvillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.