Det banker...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Karo

helt vildt herhjemme idag. Vi er ved at få hulmursisoleret og hold da op hvor det larmer.................

Den gamle del af huset er noget koldt og vi har fundet ud af at den del ikke er isoleret så derfor har vi et firma ude og isolere. Man kan tydeligt mærke en forskel på hvilken del af huset man er i. I den gamle del er vægene kolde og der er meget fodkoldt mens i den nye del er dejligt varmt. Idag er de så og isolere vægene og senere kommer de så tilbage og isolere vores krybekælder. Det burde hjælpe på det

Ellers går det bedre med at falde på plads. Vi mangler stadig en masse småting men vi får langsomt lavet en masse af det. Vi manger at få lagt nye rygningssten på taget, elektrikeren skal komme og ordne et par ting, tømren skal lave en dør til loftet og så skal vi have skruet de sidste ting op på vægene.

Lige så snart de sidste ting er ordnet så tager jeg lige en rundt og tager nogle billeder så i kan se vores nye hus. Indtil da må i nøjes med lidt billeder af vores små krudt ugler

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Lilac

Det lyder da som en del ting at holde styr på, men det er da skønt I allerede kan mærke forskel... Det går altid for langsomt med at komme på plads et nyt sted, er min erfaring (vi har stadig flyttekasser på loftet vi ikke har pakket ud - og vi har boet her i snart 2½ år!!!)...

Sikke nogle dejlige billeder! Lækre unger 

Anmeld

22. februar 2011

Bondepigen

Dejlige billeder af dine skønne børn!<3

Og det Bliver da skønt at kunne holde varmen i begge ender af huset!!!

Anmeld

22. februar 2011

anna-jonas

Glæder mig helt vildt til at se billederne Katja.............................Øhhh.................altså disse billeder er også skønne, med 2 dejlige unger.

Bliver helt varm om hjertet, når jeg ser Ida i Ej sikke lej sættet...............

Anmeld

22. februar 2011

Klumpe-dumpe

Hvor skønt det skrider frem af med huset :)

Uha jeg forstår slet ikke at den STORE pige er lille bitte Ida. Men stor eller ej så er hun dælme lækker og det er ham der knejte godt nok også. ME LIKE

Anmeld

22. februar 2011

msax

puha... jeg håber bankeriet snart et slut og i kommer helt på plads.

`Dejlige billeder af dejlige unger...

Anmeld

22. februar 2011

ooo

Narjjj, så var der jo lige et par billeder af lille Ida, der stjal mit (og NIllers) hjerte sidste søndag. Det er altså nogle lækre unger Katja!

Glæder mig til at se billeder af hytten.

Anmeld

23. februar 2011

Karo

anna-jonas skriver:

Glæder mig helt vildt til at se billederne Katja.............................Øhhh.................altså disse billeder er også skønne, med 2 dejlige unger.

Bliver helt varm om hjertet, når jeg ser Ida i Ej sikke lej sættet...............

Fra en Ida til en anden

Vi bruger det sæt meget da det simpelthen bare er så dejligt for hende at tulre rundt i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.