Sæt foden i. Oprag nu - det betaler sig i det lange løb.
Men man skal også være realistisk. Du går hjemme og har selv mere tid end de andre. Dog er der almene opgaver, som man burde tage af sig selv. Og dem skal du holde fat i.
Jeg er gift og vi har 3 drenge sammen på snart 7, 11½ og 13 år. Og de ejer ikke et behager-gen!! Men så skal jeg nok finde det frem!!
Jeg nægter at stå og være deres slave ell rengøringsdame. Sidste problem her i huset er hvordan vasketøjet skal vende før det kommer i kurven. Mit krav er at det skal i vsaketøjskurven. Ligger det ved siden af, bliver det ikke vasket. Men den nye trend er at vende tøjet både i ret og vrang. Altså et bukseben kan vende rigtigt og det andet er vend med vrang ud af. Jamen det kan ikke vaskes sådan! Dette er blevet fortalt og alt tøj der vender sådan, bliver lagt på gulvet ved siden af kurven -> ikke vaskes.
Hvis glas, tallerkner osv ikke kan blive sat på plads, må de jo spise i køkkenet, lige ved siden af opvaskemaskinen 
Nej ved det ikke... Men hold fast i at du ikke er et serviceorgan. Du er faktisk en person på lige fod med mand og børn. Ja også er du gravid og har oven i købet nok extra vægt og belastning på kroppen.
VH Kloster
Anmeld