Føler mig som slave i mit eget hjem!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Nu kan det altså være nok!! Jeg er SÅ træt af at rende og rydde op efter alle andre...

Bare fordi jeg gå sygemeldt hjemme og er gravid.. kan det så være rigtigt at andre bare smider tingene hvor det passer dem og ikk engang gider at skylle sin egen tallerken af efter aftensmaden?! Altså hvad er det for noget??

Alt bli'r smidt og sat alle vegne... tøj, papir, sodavandsdåser, glas, osv... Hvis der bli'r brugt et håndklæde lægger man det bare der hvor man sidst har brugt det og det samme med tøj.. hvis man alligevel ikk gider at have det på... jah.. så smider man det da bare der hvor man nu er i huset og ta'r et stykke tøj på tørrestativet men alligevel ikk vil ha' det på... så smider man det bare sammenkrøllet ovenpå tørrestativet!!!

IIIiiiiihhh jeg får spat!!!!!!!!!!!Og når jeg si'r man og nogle så refererer jeg til min mand og min søn!! Jeg synes da ikk det kan være rigtigt at man er så respektløs og si'r man det, svarer de... Ja det er da klart du ikk gider det, vi skal nok huske det... Bvvaadddr!! for de gør det ikk alligevel og når jeg så igen påpeger det si'r de : JA JA JA!! Var der ellers andet jeg ikk har gjort rigtigt eller spørger om jeg ikk liiiiige har noget mere jeg kan brokke mig over for jeg er da goooodt nok sur idag

Gggrrrrrrrrrr Er det mig der er sart??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

mth1987

Nej du ikke sart. Jeg døjer med det samme. Er dog ikke gravid men er hjemme det meste af tiden da jeg studere virtuelt og kun ska møde op hver anden uge. Så det jo klart det mig der ska ordne ALT!!!!

Anmeld

22. februar 2011

mulle7430

Anjamichell skriver:

Nu kan det altså være nok!! Jeg er SÅ træt af at rende og rydde op efter alle andre...

Bare fordi jeg gå sygemeldt hjemme og er gravid.. kan det så være rigtigt at andre bare smider tingene hvor det passer dem og ikk engang gider at skylle sin egen tallerken af efter aftensmaden?! Altså hvad er det for noget??

Alt bli'r smidt og sat alle vegne... tøj, papir, sodavandsdåser, glas, osv... Hvis der bli'r brugt et håndklæde lægger man det bare der hvor man sidst har brugt det og det samme med tøj.. hvis man alligevel ikk gider at have det på... jah.. så smider man det da bare der hvor man nu er i huset og ta'r et stykke tøj på tørrestativet men alligevel ikk vil ha' det på... så smider man det bare sammenkrøllet ovenpå tørrestativet!!!

IIIiiiiihhh jeg får spat!!!!!!!!!!!Og når jeg si'r man og nogle så refererer jeg til min mand og min søn!! Jeg synes da ikk det kan være rigtigt at man er så respektløs og si'r man det, svarer de... Ja det er da klart du ikk gider det, vi skal nok huske det... Bvvaadddr!! for de gør det ikk alligevel og når jeg så igen påpeger det si'r de : JA JA JA!! Var der ellers andet jeg ikk har gjort rigtigt eller spørger om jeg ikk liiiiige har noget mere jeg kan brokke mig over for jeg er da goooodt nok sur idag

Gggrrrrrrrrrr Er det mig der er sart??

NEJ du er slet ikke sart jeg har det på helt samme måde her i huset med mand og 4 børn  så føler med dig  det er squ hårdt

knus

Anmeld

22. februar 2011

Nalle

Velkommen til det liv jeg har levet i 3 år!!

Anmeld

22. februar 2011

Nemesis

Velkommen i klubben! Din søn kan du opdrage på og den kamp kan du tage..igen og igen.

Hvor gammel er han?? Er han gammel nok til at det koster privilegier? såsom pctid..fjernesynstid eller andet hvis han ikke får det gjort??

Med hensyn til din mand kan jeg kun anbefale een ting...og det er at lade tingene være...lige fra tallerken til tøjet.

JEg ved det er møgsvært...og hjemmet kommer til at ligne noget der er løgn i en periode..men lad det ligge!

Når han ikke længere kan finde sit tøj, sit håndklæde eller den samme gamle tallerken står der til næste måltid, så vil det langsomt gå op for ham.

Så længe du servicerer så længe bliver han ved, så stop.

Her er vi nede på at det er slips og sokker der er ALLE steder...men jeg lader det stadivæk ligge!

:-) Sisse

Anmeld

22. februar 2011

MariaJ

Nej, for pokker. Det er da til at blive tosset over. Hvad sker der hvis du strejker? Det tror jeg, jeg ville gøre. Du bliver sikkert nødt til næsten at sidde på dine hænder for ikke at gå og rydde op efter dem, men det er jo nødt til at få en ende, og det lyder ikke som om den kommer af sig selv.  

Når det er sagt, er det måske en ide, at få snakket ordentligt med manden om hvordan I gerne vil have der skal se ud derhjemme. Hvis han egentlig er enig med dig i, at ting skal være på deres rette plads, må han jo ud af starthullerne og tage sin del af ansvaret. Hvis han rent faktisk ikke har noget problem med rodet, må du måske se i øjnene at du bare kan lade være med at rydde op, fordi du mest gør det for din egen skyld, eller se om du ikke kan aftale med ham, at I mødes på midten om en oprydningsstandard i begge kan leve med.

Anmeld

22. februar 2011

Kloster

Sæt foden i. Oprag nu - det betaler sig i det lange løb.

Men man skal også være realistisk. Du går hjemme og har selv mere tid end de andre. Dog er der almene opgaver, som man burde tage af sig selv. Og dem skal du holde fat i.

Jeg er gift og vi har 3 drenge sammen på snart 7, 11½ og 13 år. Og de ejer ikke et behager-gen!! Men så skal jeg nok finde det frem!!

Jeg nægter at stå og være deres slave ell rengøringsdame. Sidste problem her i huset er hvordan vasketøjet skal vende før det kommer i kurven. Mit krav er at det skal i vsaketøjskurven. Ligger det ved siden af, bliver det ikke vasket. Men den nye trend er at vende tøjet både i ret og vrang. Altså et bukseben kan vende rigtigt og det andet er vend med vrang ud af. Jamen det kan ikke vaskes sådan!  Dette er blevet fortalt og alt tøj der vender sådan, bliver lagt på gulvet ved siden af kurven -> ikke vaskes.

Hvis glas, tallerkner osv ikke kan blive sat på plads, må de jo spise i køkkenet, lige ved siden af opvaskemaskinen

Nej ved det ikke... Men hold fast i at du ikke er et serviceorgan. Du er faktisk en person på lige fod med mand og børn. Ja også er du gravid og har oven i købet nok extra vægt og belastning på kroppen.

VH Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.