Hjælp til opskrift.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.546 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Nalle

Jeg købte nogle " jægerfugle " den anden dag, men jeg aner hverken hvordan de skal laves eller hvad der skal til

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

M.O.A.R.

Må ærligt indrømme jeg er lidt blank der

Har du prøvet at søge opskrifter på google eller f.eks. alletiderskogebog.dk??

Anmeld

22. februar 2011

Nalle

MaleneF skriver:

Må ærligt indrømme jeg er lidt blank der

Har du prøvet at søge opskrifter på google eller f.eks. alletiderskogebog.dk??

Ja

Men det er fordi der ikke disideret er noget der hedder jægerfugle, det er noget slagteren har kaldt dem, det er nogle kotellet lignende ting, med persille på der er rullet sammen

Der står de skal brunes i en gryde og stege 1 time, men kan jeg ikke stege dem i ovnen når de er brunet, tror du?

Anmeld

22. februar 2011

M.O.A.R.

Nalle skriver:

Ja

Men det er fordi der ikke disideret er noget der hedder jægerfugle, det er noget slagteren har kaldt dem, det er nogle kotellet lignende ting, med persille på der er rullet sammen

Der står de skal brunes i en gryde og stege 1 time, men kan jeg ikke stege dem i ovnen når de er brunet, tror du?

Jo det tror jeg sagtens du kan

Anmeld

22. februar 2011

mor_sabina

Nåååå det er vist også det man kalder benløsefugle

Man bruner dem i en gryde, og så bagefter i ovnen, og mener altså min svigerfar kommer sovs over når de kommer i ovnen. Men prøv at google benløsefugle og se om det giver et bedre resultat

Ihvertfald skal de brunes i en gryde først og derefter i ovnen. Jeg ville lave dem lidt ligesom fadkoteletter

Bon appetit

Anmeld

22. februar 2011

Nalle

MaleneF skriver:

Jo det tror jeg sagtens du kan

Super Det vil jeg prøve.

Anmeld

22. februar 2011

Nalle

mor_sabina skriver:

Nåååå det er vist også det man kalder benløsefugle

Man bruner dem i en gryde, og så bagefter i ovnen, og mener altså min svigerfar kommer sovs over når de kommer i ovnen. Men prøv at google benløsefugle og se om det giver et bedre resultat

Ihvertfald skal de brunes i en gryde først og derefter i ovnen. Jeg ville lave dem lidt ligesom fadkoteletter

Bon appetit

Okay, tak for det!

Anmeld

22. februar 2011

Kongmulle

Jeg har lavet  benløse fugle mange gange og jeg har ALDRIG hørt om at nogen kom dem i ovnen!

De brunes i en gryde og så hældes der vand ved så det lige dækker. Der små simrer de til det er mørt og så kan du koge fonen ind og jævne til sovs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.