Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja Twinboys har lavet de sødeste feer... og jeg blev forelsket og måtte simpelthen prøve...
så ja her er min fine Fe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op hvor er den kær!
tak skal du ha... er også bare helt vild med den...
vingummibamse skriver: ja Twinboys har lavet de sødeste feer... og jeg blev forelsket og måtte simpelthen prøve... så ja her er min fine Fe
Er det en spiselig kage? Den er rigtig fin. Der er nok en lille pige der bliver glad, hvis sådan en skulle serveres til hendes fødselsdag. Her må min nøjes med en af de dødkedelige jeg laver med købte lagkagebunde og det sædvanlige fyld
foto på lærred skriver: Er det en spiselig kage? Den er rigtig fin. Der er nok en lille pige der bliver glad, hvis sådan en skulle serveres til hendes fødselsdag. Her må min nøjes med en af de dødkedelige jeg laver med købte lagkagebunde og det sædvanlige fyld
de er bare lavet af fondant.. den skal oven på hendes dåbskage..
Den er bare super super fin
Hvor er den fin
vingummibamse skriver: de er bare lavet af fondant.. den skal oven på hendes dåbskage..
De der store (enormt flotte!) ting I laver af fondant, spiser man dem, eller er det bare pynt, der tilfældigvis er lavet af noget spiseligt?
Hvor hun fiiiiin
www.stjerneleg.dk
Hvor er den sød!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128