Så glad !!! <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

TroldeMor<3

JUBIIIIII !!!

Min kæreste og jeg, fandt jo ud af vi var gravide i sidste uge...

Men det er sådan at min storesøster og hendes kæreste, også har prøvet.. Hun testede negativ, samme dag som jeg testede positiv. Hun har været lidt ked af det, hvilket er helt forståeligt..

Hun har så bare ikke rigtig fået sin mens - så igår ringede hun helt umotiveret og sagde med rysten i stemmen " Jeg står med 2 positive tests i hånden!"

Jeg er simpelthend SÅ glad - vores ægløsning falder med en dags forskel - så vi burde være lige langt henne

Det  bliver simpelthen så sjovt at skulle følges hele vejen med sin søster.. Tænk at jeg skal være Mor, OG Moster på næsten samme tid :b

Havde lige brug for at skrive det <3

Hav en dejlig dag allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

D-Micka

nattie skriver:

JUBIIIIII !!!

Men det er sådan at min storesøster og hendes kæreste, også har prøvet.. Hun testede negativ, samme dag som jeg testede positiv. Hun har været lidt ked af det, hvilket er helt forståeligt..

Hun har så bare ikke rigtig fået sin mens - så igår ringede hun helt umotiveret og sagde med rysten i stemmen " Jeg står med 2 positive tests i hånden!"

Jeg er simpelthend SÅ glad - vores ægløsning falder med en dags forskel - så vi burde være lige langt henne

Det  bliver simpelthen så sjovt at skulle følges hele vejen med sin søster.. Tænk at jeg skal være Mor, OG Moster på næsten samme tid :b

Ej hvor sjovt.. 

Lyder super fedt at i har hinanden

STORT tillykke til jer begge 

Anmeld

22. februar 2011

regalprime

Hvor dejligt!!! Det fik familen på min mamnfds side lov at opleve samme dag Hans lille søster havde termin 68 og født den 5 hvilket jeg også gjorde, 1 mdr før termin ved aks. Så de blev farmor og mormor osv samme dag, lidt en speciel oplevelse siger de TILLYKKE endnu engang

Anmeld

22. februar 2011

TroldeMor<3

regalprime skriver:

Hvor dejligt!!! Det fik familen på min mamnfds side lov at opleve samme dag Hans lille søster havde termin 68 og født den 5 hvilket jeg også gjorde, 1 mdr før termin ved aks. Så de blev farmor og mormor osv samme dag, lidt en speciel oplevelse siger de TILLYKKE endnu engang

Synes også det er rigtig sjovt - det er jo vores første gang begge to :b

Hun sagde også da hun ringede: "Ja - det ender da sikkert med vi ligger og skriger, på stuer ved siden af hinanden :b "

Anmeld

22. februar 2011

Moar2011

JUBIIIIII !!!

eejj hvor fantastisk tillykke til jer begge 2 gavide hvad de kommende bedste forældre siger :p - hvor må det os være dejligt at de 2 små så har hinanden til at lege med gid det var min søster, men det kan desværre heller ikk rigtig lykkeds.

Anmeld

22. februar 2011

Kruse90

Hvor er det feeedt

Det kan jeg godt forstå du syntes det dejligt.

Har en veninde som var gravid sammen med sin søstert
De fødte med 3 dages mellemrum.

Og det var guld værd at have sin søster ved sin siden hele vejen igennem

Held og lykke med det hele

Anmeld

22. februar 2011

Troldemommi

hvor er det vildt :-)

mange gange tillykke til jer begge to

Anmeld

22. februar 2011

BabyMus

Hvor fedt!!! Tillykke til både dig og din søster. (:

Anmeld

22. februar 2011

Lillefe

nattie skriver:

JUBIIIIII !!!

Ej hvor fedt for jer! og tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.