Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaRH skriver: Hej tøser.Keder mig, drengene sover. og jeg går bare rundt og rydder op i huset.. skal snaaart i seng kan jeg mærke..Hvad laver du?
Hej tøser.Keder mig, drengene sover. og jeg går bare rundt og rydder op i huset.. skal snaaart i seng kan jeg mærke..Hvad laver du?
Er på vej i seng...så vil da lige sige nat nat
KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Er på vej i seng...så vil da lige sige nat nat KærligstSussie
Jeg sidder og venter paa at min faetter kommer og henter mig... Skulle have vaeret ud og shoppe med en veninde men hun kom aldrig... Men saa er det godt med en faetter der elsker at shoppe....
KissMe skriver: Jeg sidder og venter paa at min faetter kommer og henter mig... Skulle have vaeret ud og shoppe med en veninde men hun kom aldrig... Men saa er det godt med en faetter der elsker at shoppe....
jamen nu er det gået hen og blevet morgen. så jeg har lige lavet lidt morgen gymnastik, og nu vil jeg snart ud og gøre mig færdig, så jeg er klar til mit første dagplejebarn kommer omkring kl 7
Lige nu er jeg på arbejde, hvor jeg først mødte 4.45
Baagøe skriver: Lige nu er jeg på arbejde, hvor jeg først mødte 4.45
Whaaaat . Det var da også en tid at møde på.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128