røøøøøv.!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Anonym trådstarter

røøøøøøøv fuck pis og lort..!!!!

sikke noget gøjemøg......

kæresten og jeg har lige knaldet med kondom fordi vi jo lige har fået et barn for 6 uger siden..!! og så sprang lortet kraftedme...!!!!

så nu skal jeg sidde og malke ud og alt mulig pis i morgen for at kunne tage nødprevention.. måske skulle jeg bare give bettemanden noget mme. har lidt nutramigen stående.... selvom jeg allemest helst og helt og adeles vil give ham min mælk... 

har bare en mega øv følelse.. selvom det var meeeega go sex

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Koen.

ja det er noget møg, men det kan jo desværre ske ! Jeg ville da klart foreslå du malkede ud, men det er jo op til dig at afgøre

Anmeld

22. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

røøøøøøøv fuck pis og lort..!!!!

sikke noget gøjemøg......

kæresten og jeg har lige knaldet med kondom fordi vi jo lige har fået et barn for 6 uger siden..!! og så sprang lortet kraftedme...!!!!

så nu skal jeg sidde og malke ud og alt mulig pis i morgen for at kunne tage nødprevention.. måske skulle jeg bare give bettemanden noget mme. har lidt nutramigen stående.... selvom jeg allemest helst og helt og adeles vil give ham min mælk... 

har bare en mega øv følelse.. selvom det var meeeega go sex

Det var da også uheldigt - håber det løser sig uden for meget besvær

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

lillespurv20 skriver:

ja det er noget møg, men det kan jo desværre ske ! Jeg ville da klart foreslå du malkede ud, men det er jo op til dig at afgøre

problemet er bare at han spiser rimeli meget nu når han er så stor.. og jeg har ikke nogen brystpumpe... så skal jeg sidde og malke ud manuelt.. og da man helst ikke må amme inden for de første 8 timer efter pillen er taget så kan jeg jo sidde og gro fast da det i princippet er næsten tre måltider...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.