Kan babys hjertelyd give ekko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

louisevl

Hey kloge tøser

Inden jeg skulle i seng i aften, ville jég lige lytte til babys hjerte. Jeg fandt hjertelyden i højre side og prøvede så at køre hen over maven, hvor der ingenting var, da jeg så kom til venstre side kom der en hjertelyd igen Og ingen af dem var min egen puls, da jeg tydeligt kan høre forskel...

Tror bare jeg har brug for at blive beroliget og få afvide hjertelyden har givet ekko

Men må hellere bede scanningsdamen om at scanne grundigt til MD på fredag

Kram Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

DK

Da jeg var gravid med Kirstine, så fandt JDM også to hjertelyde. Hun sagde:

"så er der jo en fiiin hjertelyd her, og sørme om der ikke også er en fiiin hjertelyd herovre! Altså jeg kan jo ikke vide det uden en scanning, men jeg er helt sikker på det er tvillinger, og i får derfor tid til en ekstra scanning for at fastslå det inden NF"

Nå, men der VAR altså kun et barn og ingen tvillinger!! Men sørme om ikke hun fik sat tanker i gang! Min stakkels kæreste fik "salmonella" da vi gik derfra, he he...

Anmeld

22. februar 2011

louisevl

Tak for den historie, det beroligede mig lige en del

Anmeld

22. februar 2011

louisevl

Tak for den historie, det beroligede mig lige en del

Anmeld

22. februar 2011

NinaE

Hvordan kan du lytte til hjertelyden selv?

Anmeld

22. februar 2011

louisevl

NinaE skriver:

Hvordan kan du lytte til hjertelyden selv?

Det er fordi jeg har købt en angelsound, hvor man så derhjemme selv kan høre hjertelyden Meget praktisk hvis den bette fis ikke har puffet et par dage, i hvert fald for mor her

Anmeld

22. februar 2011

NinaE

Hvor smart... det vidste jeg slet ikke man kunne få. Men der er måske også en risiko for, at man kommer til at gå og bekymre sig, hvis man en dag ikke kan høre hjertelyden..... eller hvis man pludselig kan høre to

Anmeld

22. februar 2011

Clisolka

louisevl skriver:

Det er fordi jeg har købt en angelsound, hvor man så derhjemme selv kan høre hjertelyden Meget praktisk hvis den bette fis ikke har puffet et par dage, i hvert fald for mor her

Puha jeg fik også udnyttet min angelsound på det groveste hvis ikke jeg havde mærket puf i et stykke tid 

Vi prøvede at lytte 1-2 uger før jeg blev sat i gang - hold op nogle spark der kom, det fandt den unge frøken sig ikke i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.