ønsker børn med lille alderforskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Anonym trådstarter

Er jeg bare fuldstændig ondsvag når jeg siger at jeg godt kunne tænke mig nr. 3?

Vi har i forvejen to med 22måneders alders forskel..!!

Har i nogle positive og negative sider?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Det skal lige siges at den yngste er under 6 måneder

Anmeld

22. februar 2011

Rockertand

RESPEKT

Anmeld

22. februar 2011

DK

Whaaaat....

Altså, hvis du, din tissekone, din mand og jeres parforhold kan klare det uden at gå nedenom og hjem, så er i SATME seje!

Anmeld

22. februar 2011

Ellim

DK skriver:

Whaaaat....

Altså, hvis du, din tissekone, din mand og jeres parforhold kan klare det uden at gå nedenom og hjem, så er i SATME seje!

haha.. Føler mig som en lille pige - fordi jeg kom til at grine af det du skrev (tissekone)

Men ja kan kun giv dig ret.

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Er jeg bare fuldstændig ondsvag når jeg siger at jeg godt kunne tænke mig nr. 3?

Vi har i forvejen to med 22måneders alders forskel..!!

Har i nogle positive og negative sider?

Gå amok..hvis I orker...min momse fik 9 unger på 11 år og de sagde at det kun var hårt med den første, da han var opdraget så gik det jo bare derud af med de andre..

Anmeld

22. februar 2011

Bshizzle

Jeg vil osse sige.. hvis forholdet kører godt og i begge mener i er klar.. ( husk og tænke på din krop.. .. )..

Så vil jeg osse sige go for it then.. ..
Man kan aldrig få nok Babyer til verden.... hihi..

Anmeld

22. februar 2011

Bshizzle

Eva. skriver:

Gå amok..hvis I orker...min momse fik 9 unger på 11 år og de sagde at det kun var hårt med den første, da han var opdraget så gik det jo bare derud af med de andre..

... Hold da op!! Det var mange og på så kort tid.. hehehe.  

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

Bshizzle skriver:

... Hold da op!! Det var mange og på så kort tid.. hehehe.  

Ja, og så aborterede hun endda også en...da hun fik den sidste fik hun en styrblødning der gjorde athun fik af vide hun ikke måtte få flere..måske meget godt..

Men det har bare været så sjovt at vokse op med så stor en familie...vi er 25 kusiner og fætre...i 1974 fik mine bedste forældre 4 børnenbørn på en måned og der var ikke tvillinger imellem... de fik også deres første oldebarn samme dag som de fik et barnebarn...det er sgu lidt sjovt....men de har altid haft det sjovt de ni søskende og deres mænner og koner..alle på nær en er sammen med den samme som de mødte som helt unge, det synes jeg også er en præstation..

Anmeld

22. februar 2011

Rockertand

DK skriver:

Whaaaat....

HA-HA-HA-HA, fniiiis.....du skrev tissekone!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.