Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Du sku ha skrevet noget tidligere , nu glemte jeg det
Du sku ha skrevet noget tidligere , nu glemte jeg det
hvaaaad!! tosse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JuliaNielsen skriver: Jeg syntes virkelig hun er dum som en dør, og fik det 100% bekraftet mens jeg så after dark :-) Gisp, troede ikke det var muligt jeg faktisk syntes mindre om en person end amalie.. Undskyld mig men hold da kæft en L-U-D-E-R PUHApuha,.
Jeg syntes virkelig hun er dum som en dør, og fik det 100% bekraftet mens jeg så after dark :-)
Gisp, troede ikke det var muligt jeg faktisk syntes mindre om en person end amalie..
Undskyld mig men hold da kæft en L-U-D-E-R PUHApuha,.
Tutter skriver: Det er sgu lige fr jeg bedre kan lide Amalie fra sidste år
Det er sgu lige fr jeg bedre kan lide Amalie fra sidste år
haha netop :p
Ja, vi ser paradise hotel herhjemme.
Og vi synes begge at hun er møgklam, alt for selvglad og fuldstændig dum i hovedet.
''Jeg vinder miss paradise, for jeg er den lækreste person herinde ligenu''. Nej, du er klam!
Bare lige min mening.
pussepige skriver: Det jo den nye Amalie.. Bare hende her er dummere..
Det jo den nye Amalie.. Bare hende her er dummere..
Fuldstændig enig.
Min første tanke var: Er det en mand??? Kæft hun ligner en trans!
Solajma skriver: Hmm... Tjaaa.... hun er da vist ret blank Men hooold da op, hvor er hun da bare endnu mere irriterende i det her program bagefter
Hmm... Tjaaa.... hun er da vist ret blank
Men hooold da op, hvor er hun da bare endnu mere irriterende i det her program bagefter
precis, det tænkte jeg også !!
"Ham Ida Amalie"
Man skal vidst have en IQ=0 for at komme med i Paradise! Og ja, Amalie er klog ved siden af hende!!
NETOP !!!!
og så sidder hun og siger 'arhmen jeg er ikke stripper men eksotisk danser hun smider al tøjet og siger til folk at hvis de vil se dildoshow så er hun fresh' haha virkelig flot
og så siger hun også at hun ikke er en luder? hvorfor var det lige hun var inde på paradise? sex og fame (men ja teknisk set er en luder en der tager penge for det, men for søren hun er en gratis luder )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128