Dræn/feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Englebassen82

God aften...

Er der nogen af jer erfarne Qvinder der ved noget om hvad indstillig der er på det med Dræn og hvis de har feber ??

Hvad skal der til for at de IKKE vil ligge Dræn ??

Min den lille skal have dræn i imorgen, men her idag er han begyndt at hoste, hiver lidt efter vejret og her til aften har han 39,4 i feber..... Han ska l først til i morgen kl 11.40 men han skal jo være fastende 6 timer før og her til aften har vi ikke kunnet få noget i ham..

Kan lige tilføje at han inden for de sidste 3 uger har haft 2 mellemøresbetændelser og netop igår afsluttede den sidste pencillinkur...

Nogen der ved noget ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Englebassen82

Slet ingen ???

Anmeld

21. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Englebassen82 skriver:

God aften...

Er der nogen af jer erfarne Qvinder der ved noget om hvad indstillig der er på det med Dræn og hvis de har feber ??

Hvad skal der til for at de IKKE vil ligge Dræn ??

Min den lille skal have dræn i imorgen, men her idag er han begyndt at hoste, hiver lidt efter vejret og her til aften har han 39,4 i feber..... Han ska l først til i morgen kl 11.40 men han skal jo være fastende 6 timer før og her til aften har vi ikke kunnet få noget i ham..

Kan lige tilføje at han inden for de sidste 3 uger har haft 2 mellemøresbetændelser og netop igår afsluttede den sidste pencillinkur...

Nogen der ved noget ??

hvis han har feber så gør de det ikke....

slet ikke hvis han har feber og hoster samtidig....

Anmeld

21. februar 2011

Englebassen82

Ni-ko-li-ne skriver:

hvis han har feber så gør de det ikke....

slet ikke hvis han har feber og hoster samtidig....

Ok.. mente nok der måtte være en grænse... Håber han er feberfri i morgen..

Han ligger dog her ved siden af og koger, men alt kan jo ske på en nat...

Tak for svar.

Anmeld

21. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Englebassen82 skriver:

Ok.. mente nok der måtte være en grænse... Håber han er feberfri i morgen..

Han ligger dog her ved siden af og koger, men alt kan jo ske på en nat...

Tak for svar.

ja der kan ske meget... jeg ville ringe til dem imorgen tidlig...

Anmeld

21. februar 2011

Englebassen82

Ni-ko-li-ne skriver:

ja der kan ske meget... jeg ville ringe til dem imorgen tidlig...

Ville jeg også gøre, men har før haft prøvet at ringe i de tirsdage hvor de ligger dræn og der er telefonsvarer på og der kan man ligge afbud men ellers ikke...'Men så må jeg jo ringe og sige på svaren at jeg er i tvivl om de vil ligge dræn på ham, når han er syg.. og så håbe de ringer tilbage, ikke så fedt hvis jeg holder ham fastende uden grund hvis de alligevel ikke vil ta ham...

Anmeld

21. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Englebassen82 skriver:

Ville jeg også gøre, men har før haft prøvet at ringe i de tirsdage hvor de ligger dræn og der er telefonsvarer på og der kan man ligge afbud men ellers ikke...'Men så må jeg jo ringe og sige på svaren at jeg er i tvivl om de vil ligge dræn på ham, når han er syg.. og så håbe de ringer tilbage, ikke så fedt hvis jeg holder ham fastende uden grund hvis de alligevel ikke vil ta ham...

det er sjovt med de øre-folk der.... de er svære at få fat på altså! jeg håber din dreng er rask imorgen så i kan få det overstået!

Anmeld

21. februar 2011

Englebassen82

Ni-ko-li-ne skriver:

det er sjovt med de øre-folk der.... de er svære at få fat på altså! jeg håber din dreng er rask imorgen så i kan få det overstået!

Håber jeg også at han er så vi kan få bugt med de små ører.

Mange tak endnu engan og God aften.

Anmeld

21. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Englebassen82 skriver:

Håber jeg også at han er så vi kan få bugt med de små ører.

Mange tak endnu engan og God aften.

tak og i lige måde

Anmeld

22. februar 2011

Englebassen82

Drengen har 38,56 i feber her til morgen så nu går kampen igang med at finde ud af om lægen vil ligge dræn i idag alligevel eller hvordan... Lidt synd at holde ham fastende HVIS nu de ikke vil tage ham og HVIS han skulle få lyst til noget at spise... lige pt har han ikke fået andet end lidt vand siden kl 17.30 i aftes... Han nægter han indtage noget...Og han skal først til kl 11.40 men ja han sover jo tiden væk... Men HÅBER sådan at lægen vil ligge dræn trods for feberen..

Bare et morgenpip herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.