Weeeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Becks

Jeg skal starte kørekort her den 10/3, det bliver meget rart.. Selvom jeg er nervøs for at starte.. Er ikke bange for at være passager i en bil, men har altid haft en indre frygt for selv at skulle køre bilen  Men det er nødvendigt jeg får det kort, da jeg er sikret en fastansættelse der hvor jeg arbejder nu, hvis jeg får kørekort..

Jeg har fundet en del teste på nettet, men er der nogen af jer, som lige er blevet færdige eller er igang, som kan anbefale nogle sider med teste?

Har I ellers nogen råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Steph_Laurits

Jeg kender ikke lige nogen sider da jeg tog mit for 3 år siden.

Men vil blot sige held og lykke med kortet, det klarer du uden problemer

Anmeld

21. februar 2011

Becks

StephanieJ skriver:

Jeg kender ikke lige nogen sider da jeg tog mit for 3 år siden.

Men vil blot sige held og lykke med kortet, det klarer du uden problemer

Tak

Ja det håber jeg

Anmeld

21. februar 2011

Becks

21. februar 2011

fønix

Tutter skriver:

Jeg skal starte kørekort her den 10/3, det bliver meget rart.. Selvom jeg er nervøs for at starte.. Er ikke bange for at være passager i en bil, men har altid haft en indre frygt for selv at skulle køre bilen  Men det er nødvendigt jeg får det kort, da jeg er sikret en fastansættelse der hvor jeg arbejder nu, hvis jeg får kørekort..

Jeg har fundet en del teste på nettet, men er der nogen af jer, som lige er blevet færdige eller er igang, som kan anbefale nogle sider med teste?

Har I ellers nogen råd?

fedt for dig vil bare lige sige held og lykke

nu må du ikke gå helt i spåner over de test der ligger på nettet, min kørerlærer sagde de var meget sværer end de prøver du kommer op i ville bare lige forberede dig

Anmeld

21. februar 2011

Becks

fønix skriver:

fedt for dig vil bare lige sige held og lykke

nu må du ikke gå helt i spåner over de test der ligger på nettet, min kørerlærer sagde de var meget sværer end de prøver du kommer op i ville bare lige forberede dig

TAK, for synes godt nok de er svære - Men igen jeg har jo heller ikke været til teori endnu

Anmeld

21. februar 2011

fønix

Tutter skriver:

TAK, for synes godt nok de er svære - Men igen jeg har jo heller ikke været til teori endnu

ja så tror jeg de er monster svære men du lærer self en hel del, jeg havde altid mindst 7 fejl i teori timerne og bestod med kun 2 fejl, så den skal du nok klare fint

Anmeld

21. februar 2011

Becks

fønix skriver:

ja så tror jeg de er monster svære men du lærer self en hel del, jeg havde altid mindst 7 fejl i teori timerne og bestod med kun 2 fejl, så den skal du nok klare fint

Uh det håber jeg - Skal have det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.