Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Vingummien

Så har jeg lavet et fint album med nye billeder af den dejlige Albummet hedder "min skønhed"

Ved ikke lige med godkendelse af dem osv, har lige lavet det. Men nu kan i, i hvert fald se helt nye billeder med det samme de er valideret eller hvad de nu så fint hedder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Vinker

Vingummien skriver:

Så har jeg lavet et fint album med nye billeder af den dejlige Albummet hedder "min skønhed"

Ved ikke lige med godkendelse af dem osv, har lige lavet det. Men nu kan i, i hvert fald se helt nye billeder med det samme de er valideret eller hvad de nu så fint hedder

Hold da op han er godt nok blevet stor! Sidder og kan slet ikke forstå at det er din skønne dreng - han er for mig pludselig vokset alt for hurtigt. Sidder og mindes den gang han havde det lidt længere hår. det var så kært til ham. han så så uskyldig ud - nu ser han enormt fræk ud - det klær ham :)

Anmeld

21. februar 2011

Vingummien

Vinker skriver:

Hold da op han er godt nok blevet stor! Sidder og kan slet ikke forstå at det er din skønne dreng - han er for mig pludselig vokset alt for hurtigt. Sidder og mindes den gang han havde det lidt længere hår. det var så kært til ham. han så så uskyldig ud - nu ser han enormt fræk ud - det klær ham

ser fræk ud..... han er det også

Anmeld

22. februar 2011

ChatH

hold op en stor dreng du pludselig har fået hva??? det går bare for stærkt, men hold op han er lækker

Anmeld

22. februar 2011

Vingummien

Chatarina skriver:

hold op en stor dreng du pludselig har fået hva??? det går bare for stærkt, men hold op han er lækker

Ja lige pludselig så går det bare derud af

Anmeld

22. februar 2011

Lilac

sikke en stor og smuk dreng du har dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.