Hvem vinder imorgn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

twinny

Jacob&Kusuma skriver:

Min kæreste og jeg er Chelsea fan Han fik mig med på det, og efter jeg så en kamp med dem var jeg hooked

Min kærestes yndlings spiller er Chelsea's spiller #11 Hr. Didier Drogba

Mens min er ham den nye Fernando Torres. Det er øjen guf så det gør en ting

hehe... Jeg er en Barce pige...  Xavi og messi er bare fantastiske fodbold spiller, er så ligeglad med udseende... De spiller bare en liga over alle andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

FamilienSørensen

Baby-støv skriver:

hehe... Jeg er en Barce pige...  Xavi og messi er bare fantastiske fodbold spiller, er så ligeglad med udseende... De spiller bare en liga over alle andre

Jeg kan godt give dig ret i at mit yndlings hold Chelsea lige mangler den lille hurtige argentiner Messi til virkelig at fuldstændig gøre holdet

Anmeld

21. februar 2011

mortilfreja

Uh har set frem til den kamp længe.. Her er det min datter og jeg der er pjattet med FCK :-) Jeg har det nu fra min datter som har hevet mig med på vognen. Håber og tror på at FCK kan klare opgaven mod Chelsea.. Bliver en spændende kamp.. Her er vi ihvertfald SÅ klar til at se bold i morgen :-)

Anmeld

21. februar 2011

twinny

Jacob&Kusuma skriver:

Jeg kan godt give dig ret i at mit yndlings hold Chelsea lige mangler den lille hurtige argentiner Messi til virkelig at fuldstændig gøre holdet

hehe...

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

Baby-støv skriver:

Men du har ret FC Barcelona ER virkelig en liga for sig selv. De er sindssyg dygtige alle sammen. Og vandt de ikke også EM 2010

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

Jacob&Kusuma skriver:

Men du har ret FC Barcelona ER virkelig en liga for sig selv. De er sindssyg dygtige alle sammen. Og vandt de ikke også EM 2010 <--- Der mente jeg vandt spanierener ikke EM

Men du har ret FC Barcelona ER virkelig en liga for sig selv. De er sindssyg dygtige alle sammen. Og vandt de ikke også EM 2010 <--- Der mente jeg vandt spanierener ikke EM

Anmeld

21. februar 2011

twinny

Jacob&Kusuma skriver:

Men du har ret FC Barcelona ER virkelig en liga for sig selv. De er sindssyg dygtige alle sammen. Og vandt de ikke også EM 2010

Nej Spanien vandt VM 2010... Men alle landholsspillerne spiller næsten også for barcelona... der spiller 7 fra barcelona på landsholdet, så det er gode tal for barce.... Dog ingen messi...

Anmeld

21. februar 2011

twinny

mortilfreja skriver:

Uh har set frem til den kamp længe.. Her er det min datter og jeg der er pjattet med FCK :-) Jeg har det nu fra min datter som har hevet mig med på vognen. Håber og tror på at FCK kan klare opgaven mod Chelsea.. Bliver en spændende kamp.. Her er vi ihvertfald SÅ klar til at se bold i morgen :-)

godt der er nogle tøser herinde, der ser fodbold...

Enig eller uenig er ligemeget...

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

Baby-støv skriver:

Nej Spanien vandt VM 2010... Men alle landholsspillerne spiller næsten også for barcelona... der spiller 7 fra barcelona på landsholdet, så det er gode tal for barce.... Dog ingen messi...

Hehe havde også rettet det til Spanien i indlægget ovenfor. Var lige for hurtig på tasterne

Men nu ved vi hvad vi skal lave i morgen aften

Anmeld

22. februar 2011

CamillaValby

Baby-støv skriver:

okay...  hvem holder du med i DK fodbold? hvis du ikk er på FCK'ernes side normalt?

Hihi der må jeg tilstå at det er Brøndby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.