Normal cyklus efter ÆO ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.292 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. februar 2011

os2

Hejsa...

Min kæreste og jeg er igang med fertilitetsbehandling for første gang, så der er en del spørgsmål, der kværner rundt i hovedet og vi har nu læst flere af disse indlæg og fulgt med i hvad der bliver skrevet - det har været rigtig godt at læse om.

Vi fik taget æg ud den 12 januar - der var ialt 12 stk - den 14 januar skulle vi så ind til ÆO. Nu var der 5 tilbage der var rigtig fine og vi fik 1 æg lagt op.

Vi går naturligvis også og synes at dagene går lidt langsomt da det først er den 1 marts der skal tages blodprøve og har bare lyst til at købe graviditetstests allerede nu

Mit spørgsmål er egentlig...følger man ens normale cyklus - eller er det hele blevet rykket pga hormonbehandlingerne ? Sidste mens var den 24 januar - jeg plejer at have en cyklus på 28 dage...er det så nu - eller skal man først forvente mens 14 dage efter ÆO ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

os2

ÆVVVV... endte med en blødning og negativ test 10 dage efter ægoplægningen.

Anmeld

24. februar 2011

Miia90

ÆV at sin mens kom  jeg tror ikk man har normal cyklus når man er i behandling.

jeg er selv i behandling. fik godt et æg op. d. 21 feb blodprøve d. 7 marts

Anmeld

24. februar 2011

Chewy

os2 skriver:

Hej med dig,

Der var bare rigtig ærgerligt for jer, men I har heldigvis 4 gode æg endnu Har I overvejet at få lagt mere end 1 op næste gang? Måske to?

Mht. din cyklus så tror jeg faktisk du følger din cykus sådan rimeligt. Har hørt om piger, der har fået rod i cyklus af behandling, men det er jo fordi de "piller" ved din krop. Men hvis du fik din mens 10 dage efte ÆO, så lyder det da til, at du har en fin cyklus

Mange gange held og lykke til jer

Anmeld

24. februar 2011

os2

Tak for jeres svar

Vi fik tilbudt at få lagt to æg op, men ville lige se hvordan første forsøg gik....

Her næste gang er vi ret sikre på at vi vil have lagt 2 æg op, hvis der er to der overlever fryseturen...

Held og lykke ang. blodprøven den 7 marts...

Og tillykke til dig - kan se du er gravid - er det uge 32 du er i ? (chewy)

Anmeld

24. februar 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Åhh, det er ikke sjovt med de negative tests, når man har kæmpet så meget for det Jeg krydser fingre for, at den er der næste gang

Anmeld

24. februar 2011

Miia90

os2 skriver:

Tak for jeres svar

Vi fik tilbudt at få lagt to æg op, men ville lige se hvordan første forsøg gik....

Her næste gang er vi ret sikre på at vi vil have lagt 2 æg op, hvis der er to der overlever fryseturen...

Held og lykke ang. blodprøven den 7 marts...

Og tillykke til dig - kan se du er gravid - er det uge 32 du er i ? (chewy)

taaak. håber bare første gang er lykkens gang. har nemlig ingen æg i fryseren. 6 æg blev befruget, de sidste 5 var ikk gode nok til at komme i fryseren

Anmeld

24. februar 2011

os2

Tror  I man behøver fortsætte med crinone når man nu bløder og har negativ graviditetstest ?

Anmeld

24. februar 2011

baby84

os2 skriver:

Tror  I man behøver fortsætte med crinone når man nu bløder og har negativ graviditetstest ?

Det  tror jeg du skal for der er jo stadig en teoretisk mulighed for at du er gravid. Ved godt at at negativ test + mens giver en lav scorer på hopeskalaen men men..

den negative graviditetstest kan jo forklares med at HCG sjældent kan målet på dette tidspunkt og der står flere steder at man fakstik kan bløde en del og stadig være gravid.

Jeg begyndte også at bløde tidligt på 12 dagen efter æo. Klinikken sagde til mig, at chancen var lille og at de derfor kunne fremskynde blodprøven en dag så vi kunne få det afklaret.

Krydser selvfølgelig for at der stadig er håb, men ellers må du have rigtig megen held og lykke med næste indsats

Anmeld

24. februar 2011

os2

Tak "Baby-84"

Ja, vi må lige se - jeg har nu ellers helt de samme symptomer som ved en helt alm mens periode - det startede i aftes med lændesmerter og de er blevet værre i dag, da jeg begyndte at bløde. Så tror desværre ikke så meget på det...snøftt..

Håber så meget at vores "guldæg" ligger blandt fryseæggene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.