Chock!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.721 visninger
25 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

ChatH

Ja det var hvad vi fik her til aften.

Vi sad og spiste aftensmad og når vi gør det bliver valde lagt i liften ved siden af mig så han er med.. det gør vi altid. Han lå med sutten i munden og så pludselig ud som om han fik noget galt i halsen, han lavede så en bræk bevægelse og ud kom der en hel portion, jeg nærmest hev ham op i en arm og skreg til kasper han skulle hente en klud. nåh men han smilte og var glad. efterfølgende hostede han to gange og begge gange holdt han nærmest op med at trække vejret for at kaste op. jeg ringede til lægevagten for bare lige at høre (man er vel hønemor)!! så længe han var til at komme i kontakt med og ikke havde super høj feber skulle vi bare slappe af jeg ligger på og går ud til kasper da jeg ser VAlde er ligbleg og nærmest dingler med hovedet. jeg river ham ud af armene på kasper og siger han skal ringe og sige vi kommer NU! Og vores nye bil skulle selvfølgelig have lavet undervognsbehandling i dag så den har vi ikke hjemme så måtte ringe til min far og bede ham komme med en bil.

ALDRIG har vi kørt så hurtigt til lægevagten - syngende og snakkende for at få valde til at være vågen. da vi venter ved lægevagten, dingler han bare rundt og sover og tårerne står ud af hovedet på mig. der er selvfølgelig to foran os. kunne have slået dem!! nåh men lægen kommer ud og siger næste og vi går ind i konsultationen OG HVAD GØR UNGEN SÅ?? 

åbner øjnene og skrald griner til lægen..  Så sidder man der med alle sine talenter og syntes både han var bleg og slap.. hmmmm!!

Men lægen undersøgte ham fint og mente det kunne være noget virus han havde men hvis han fik feber skulle han bare have panodil.

JAmen tak hr. læge

så nu sover han fint i barnevognen ved siden af mig

Er bare så bange for at han brækker sig i nat og jeg ikke hører det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

msax

føj for en forskrækkelse...

og ja, de er sku gode de "dumme" unger... typisk at de vågner op til dåd når man er kommet ind til lægen (men også heldigvis, for så er der jo ofte ikke noget galt).

Jeg er temmelig sikker på at du hører ham - dine øreklapper står på stilke ovenpå sådan en oplevelse...

Håber det bare er en helt ufarlig virus der hurtigt er ude af kroppen igen så den lille lækre michelin mand snart er frisk igen

Anmeld

21. februar 2011

lion

Chatarina skriver:

Ja det var hvad vi fik her til aften.

Vi sad og spiste aftensmad og når vi gør det bliver valde lagt i liften ved siden af mig så han er med.. det gør vi altid. Han lå med sutten i munden og så pludselig ud som om han fik noget galt i halsen, han lavede så en bræk bevægelse og ud kom der en hel portion, jeg nærmest hev ham op i en arm og skreg til kasper han skulle hente en klud. nåh men han smilte og var glad. efterfølgende hostede han to gange og begge gange holdt han nærmest op med at trække vejret for at kaste op. jeg ringede til lægevagten for bare lige at høre (man er vel hønemor)!! så længe han var til at komme i kontakt med og ikke havde super høj feber skulle vi bare slappe af jeg ligger på og går ud til kasper da jeg ser VAlde er ligbleg og nærmest dingler med hovedet. jeg river ham ud af armene på kasper og siger han skal ringe og sige vi kommer NU! Og vores nye bil skulle selvfølgelig have lavet undervognsbehandling i dag så den har vi ikke hjemme så måtte ringe til min far og bede ham komme med en bil.

ALDRIG har vi kørt så hurtigt til lægevagten - syngende og snakkende for at få valde til at være vågen. da vi venter ved lægevagten, dingler han bare rundt og sover og tårerne står ud af hovedet på mig. der er selvfølgelig to foran os. kunne have slået dem!! nåh men lægen kommer ud og siger næste og vi går ind i konsultationen OG HVAD GØR UNGEN SÅ?? 

åbner øjnene og skrald griner til lægen..  Så sidder man der med alle sine talenter og syntes både han var bleg og slap.. hmmmm!!

Men lægen undersøgte ham fint og mente det kunne være noget virus han havde men hvis han fik feber skulle han bare have panodil.

JAmen tak hr. læge

så nu sover han fint i barnevognen ved siden af mig

Er bare så bange for at han brækker sig i nat og jeg ikke hører det

Undskyld jeg griner, men NEJ hvor det ligner børn. Min egen datter har også gjort det jeg var bekymret om til skamme hos lægen.

Men nej hvor må det ikke være sjovt at se det eller stå i den situation, hvor du/I føler at Valdemar var i fare. Sikk eet chok

Anmeld

21. februar 2011

ChatH

msax skriver:

føj for en forskrækkelse...

og ja, de er sku gode de "dumme" unger... typisk at de vågner op til dåd når man er kommet ind til lægen (men også heldigvis, for så er der jo ofte ikke noget galt).

Jeg er temmelig sikker på at du hører ham - dine øreklapper står på stilke ovenpå sådan en oplevelse...

Håber det bare er en helt ufarlig virus der hurtigt er ude af kroppen igen så den lille lækre michelin mand snart er frisk igen

Ja det ved jeg godt de gør, men frygten sidder stadig i mig, men nu har han sovet 1 time uden ballade og han er heller ikke varm så  håber det var en engangs forestilling han lige skulle lave der

Men man bliver bare så bange- og så så pinlig berørt når han bare griner og har farve i kinderne inde hos lægen!! 

Men lægen tog det pænt og sagde det var godt vi kom

Anmeld

21. februar 2011

ChatH

lion skriver:

Undskyld jeg griner, men NEJ hvor det ligner børn. Min egen datter har også gjort det jeg var bekymret om til skamme hos lægen.

Men nej hvor må det ikke være sjovt at se det eller stå i den situation, hvor du/I føler at Valdemar var i fare. Sikk eet chok

ja de er og bliver sku MØGUNGER

Anmeld

21. februar 2011

sarahb

puha ... Sikke en forskrækkelse... det er slet ikke til at holde til..

Godt han har det godt igen og han er glad..

Anmeld

21. februar 2011

Vinker

Puha er glad for I slap med forskrækkelsen - men blir jo bare så hamrende bange!

Anmeld

21. februar 2011

anna-jonas

Bare rolig..................du vågner bare han vender sig på en forkert måde. Sådan er moderinstinktet så fantastisk, at man er programmeret til at våge over ens syge unger.

God bedring med ham bøffen.

Anmeld

21. februar 2011

ChatH

sarahb skriver:

puha ... Sikke en forskrækkelse... det er slet ikke til at holde til..

Godt han har det godt igen og han er glad..

ja men sidder bare og glor på ham!! blev satme bange!!

Anmeld

21. februar 2011

ooo

Ej hvor må det have været ubehageligt at opleve.

Jeg håber at han stopper med at kaste op, så I ikke skal igennem samme forskrækkelse igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.