:'( huuulk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Anonym trådstarter

Siden min barsel stoppede har jeg ikke kunne finde noget arbejde - har søgt i mit fag og udenfor mit fag.. Jeg er udd sosu og har en handelsskole.. Så idag da jeg kommer hjem, begynder manden igen.. Jeg var skyld i at vi ikke havde mange penge og jeg gør ikke nok (har søgt ca 30 steder men ingen respons) og ja ærligt, så forsvinder mit håb.. Lige pludselig ud af det blå siger han; Ja dit fag er jo også det største taber arbejde, som ligger uden for kategori dum i job, og med så lav en indkomst kunne alt være pisse ligegyldig, jeg bliver ked af det og han siger så efterfølgende; hvorfor sidder du nu og tuder?!? Også ender det i et større skænderi.. Fuck hvor er jeg ked af det indvendig.. Som om jeg synes det er sjovt og sidde her og glo?!.. Han har selv været arbejdsløs og der støttede jeg ham og bakkede ham op!! Men det husker han ikke!!.. Hmm.. Tak for lort!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Kruse90

Hold da op en udmelding.
Jeg var blevet tosset!
Håber i får en ordentlig snak om det.

Anmeld

21. februar 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Siden min barsel stoppede har jeg ikke kunne finde noget arbejde - har søgt i mit fag og udenfor mit fag.. Jeg er udd sosu og har en handelsskole.. Så idag da jeg kommer hjem, begynder manden igen.. Jeg var skyld i at vi ikke havde mange penge og jeg gør ikke nok (har søgt ca 30 steder men ingen respons) og ja ærligt, så forsvinder mit håb.. Lige pludselig ud af det blå siger han; Ja dit fag er jo også det største taber arbejde, som ligger uden for kategori dum i job, og med så lav en indkomst kunne alt være pisse ligegyldig, jeg bliver ked af det og han siger så efterfølgende; hvorfor sidder du nu og tuder?!? Også ender det i et større skænderi.. Fuck hvor er jeg ked af det indvendig.. Som om jeg synes det er sjovt og sidde her og glo?!.. Han har selv været arbejdsløs og der støttede jeg ham og bakkede ham op!! Men det husker han ikke!!.. Hmm.. Tak for lort!!

Puha

Jeg vil starte med at give dig et

Hvor i landet bor du? er selv udd. sosu, og er i gang med ass. Måske kunne jeg give dig nogle fif til hvor du evt. kan søge?

Anmeld

21. februar 2011

Alberts/

han fortjener et ordenligt los omme bag i!

kæmpe krammer til dig(:

Anmeld

21. februar 2011

tinasmor

Fed udmelding. Det kunne han så have sagt på jeres første date da du fortalte hvad du lavede/studerede til: " Det er da et totalt taber jo og for dum i arbejde" eller hvad det nu var han sagde. Så kunne det være at du havde valgt at gå udenom ham. Han vidste jo hvad du lavede da I startede, så at spille den ud nu hvor I er kærester er bare så tavligt.

Anmeld

21. februar 2011

moars

Taberarbejde ??? Mon han også synes det, hvis han en dag selv får brug for hjælp ???

Det er ok man bliver frustreret men ikke at behandle sin partner så nedværdigende der....ØV siger jeg bare på dine vegne.

Og vil lige sige at jeg synes sosu'er burde have dobbelt så meget i løn. Det job i laver derude er guld værd, og bliver slet ikke værdsat nok i mine øjne.

Der er mange om at søge sosu stillinger idag.....i det hele taget alle stillingerne indenfor sundhedssektoren...Kender også mange nyudd. sosu, sosa og spl. der står uden jobs og også flere erfarne....Det er bare seje træk i de her år.

Du får lige et kæmpe cyberkram herfra, og med håb om du finder et job og højrebenet frem og losser din "bedre" halvdel bagi....

Anmeld

22. februar 2011

novalfrida

Hold da op for en opførsel!

Anmeld

22. februar 2011

Bshizzle

Enig i at han burde fandme da ha et Los bagi.. ..

Hva er det for en måde at udtale sig på samt så gavner det sku ikke dig på nogen positiv måde! Tsk..

Han burde bare være tilfreds med at du søger dvs prøver..
Men ved han ikke det er en svær tid at få arbejde sådan liiiige..

...Du får lige en krammer med.. ..

Anmeld

22. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hoooold da op!

Hvis NOGEN overhovedet talte sådan til mig, så ville de omgående opleve et af Sussie's få, men meget ekstreme vredesudbrud

Hold da op hvor ville jeg blive gal...så gal at hatten lettede og dampen stod mig ud af ørerne, og malerierne drattede ned af væggene.
Og der ville ikke gå to sekunder før han var losset direkte ud af døren, samt og med sin tandbørste og ALDRIG nogensinde komme indenfor igen.

Sig mig hvad bilder han sig ind???
Sådan en egocentreret og selvoptaget idiot??
At nedgøre dig på den måde???
Jeg er forbløffet og rasende på dine vegne.
Se du hellere at komme af med sådan en mand.
Du kan intet forvente af kærlighed og loyalitet fra ham, og du vil heller aldrig få det.
Og så får du lige et kæææmpe stort knus..for det har du dælme fortjent...stakkels pige.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Siden min barsel stoppede har jeg ikke kunne finde noget arbejde - har søgt i mit fag og udenfor mit fag.. Jeg er udd sosu og har en handelsskole.. Så idag da jeg kommer hjem, begynder manden igen.. Jeg var skyld i at vi ikke havde mange penge og jeg gør ikke nok (har søgt ca 30 steder men ingen respons) og ja ærligt, så forsvinder mit håb.. Lige pludselig ud af det blå siger han; Ja dit fag er jo også det største taber arbejde, som ligger uden for kategori dum i job, og med så lav en indkomst kunne alt være pisse ligegyldig, jeg bliver ked af det og han siger så efterfølgende; hvorfor sidder du nu og r?!? Også ender det i et større skænderi.. Fuck hvor er jeg ked af det indvendig.. Som om jeg synes det er sjovt og sidde her og glo?!.. Han har selv været arbejdsløs og der støttede jeg ham og bakkede ham op!! Men det husker han ikke!!.. Hmm.. Tak for lort!!

Det havde jeg simpelthen ikke fundet mig i - synes han er en padde at sige således

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.