job for/imod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

LIZO

jeg går med en masse overvejlser omkring min pension. det er sq snart ikke til at holde ud mere at bare gå hjemme.. bliver tosset i hoved. og kan mærke at det går ud over meget.. jeg er blevet så dålig til at stave. føler at jeg går glip af meget.. den eneste voksne jeg snakker med er lars.. men han arbejder meget og på dumme tidspunkter.. plus hans træning tar os en del tid.. når jeg er ude ved jeg ikke helt hva jeg skal snakke om.. for sker jo jo ikke meget i min hverdag.. står op med ungere afsted med dem. træne handle hente børn mad og sove..  bliver tosset i hoved..

nå men endelig er der kommet nye regler for pensonister, men har så brugt 14 dage på at få fat på kommunen, for at finde ud af det er jobcentret jeg skal ha fat i.. fedt nok. men hun er der først imorgen.

håber virkelig hun kan hjælpe mig videre.

trænger til at komme ud blandt andre mennesker igen!! har ikke haft et rigtig arbejdte sin jan 05 hvor jeg blev sygemeldt da jeg ventet liam..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

msax

jeg kan godt forstå du er ved at blive tosset... det ville jeg være blevet for længe siden - så hatten af for at du har kunne klare den daglige trommerum så længe

Det ville være dejligt hvis den kære dame på kommunen er til at få fat på imorgen og tilmed også er til at tale med og forhåbentlig kan hjælpe dig.

Anmeld

21. februar 2011

LIZO

msax skriver:

jeg kan godt forstå du er ved at blive tosset... det ville jeg være blevet for længe siden - så hatten af for at du har kunne klare den daglige trommerum så længe

Det ville være dejligt hvis den kære dame på kommunen er til at få fat på imorgen og tilmed også er til at tale med og forhåbentlig kan hjælpe dig.

jeg er blevet tosset

håber hun kan hjælpe med at finde nogle timer om ugen..  får jo desværrer ikke ret meget for det.. men bare jeg kan klare det og ikke skal presse ud i flere at de "projekter"

hun er lige blevet ansat til det så mon ikke hun har styr på det, men kan vel håbe..

Anmeld

21. februar 2011

Klumpe-dumpe

Kan godt forstå du gerne vil ud mellem andre.

Selvom du ikke tjener meget ved det, så er det vel også for det sociale.... Hvis ikke de kan finde noget, kan du så ikke selv søge noget.... Frivilligt arbejde?

Men håber det hele flasker sig for dig. :)

Anmeld

21. februar 2011

msax

LIZO skriver:

jeg er blevet tosset

håber hun kan hjælpe med at finde nogle timer om ugen..  får jo desværrer ikke ret meget for det.. men bare jeg kan klare det og ikke skal presse ud i flere at de "projekter"

hun er lige blevet ansat til det så mon ikke hun har styr på det, men kan vel håbe..

jeg håber de har andet at byde på end "projekter"...

men jeg tænker det vel også primært er det sociale du mangler, så nærmest skide vær med hvad du får for det, så længe det ikke er mindre end pensionen

Anmeld

21. februar 2011

Vinker

LIZO skriver:

jeg går med en masse overvejlser omkring min pension. det er sq snart ikke til at holde ud mere at bare gå hjemme.. bliver tosset i hoved. og kan mærke at det går ud over meget.. jeg er blevet så dålig til at stave. føler at jeg går glip af meget.. den eneste voksne jeg snakker med er lars.. men han arbejder meget og på dumme tidspunkter.. plus hans træning tar os en del tid.. når jeg er ude ved jeg ikke helt hva jeg skal snakke om.. for sker jo jo ikke meget i min hverdag.. står op med ungere afsted med dem. træne handle hente børn mad og sove..  bliver tosset i hoved..

nå men endelig er der kommet nye regler for pensonister, men har så brugt 14 dage på at få fat på kommunen, for at finde ud af det er jobcentret jeg skal ha fat i.. fedt nok. men hun er der først imorgen.

trænger til at komme ud blandt andre mennesker igen!! har ikke haft et rigtig arbejdte sin jan 05 hvor jeg blev sygemeldt da jeg ventet liam..

Åh kæreste Camilla, kan sgu godt forstå du er træt af din situation. Jeg ved selv efter at ha gået ledig i lang tid at tiden hjemme bare blir til at blive sindsyg af. Netop pga det der med at man ikke får de der indputs i hverdagen. At man ikke oplever noget nyt hver dag og at man ikke kommer ud blandt andre. Jeg håber inderligt for dig at jobcenteret kan hjælpe dig i gang med noget der kan passe dig. Jeg krydser virkelig arme og ben for at der er håb for dig - du fortjener det søde!!!

Anmeld

21. februar 2011

lion

Jeg kan godt forstå at du vil lidt ud i hverdagen.

Det vil give nye og flere input i løbet af dagen

Anmeld

21. februar 2011

Ni-ko-li-ne

LIZO skriver:

ja, jeg ved hvordan det føles!

jeg håber da at der er mulighed for at du kan lave et eller andet i det omfang du kan!

man bliver pip i låget af det andet... virkelig!

Anmeld

22. februar 2011

Lilac

Det kan jeg godt nok godt forstå! Man har bare brug for noget der driver ens hverdag! Håber du finder ud af noget med jobcentret... ellers kan du måske finde en hobby eller noget du kan dele med nogen?

Anmeld

22. februar 2011

LIZO

kan så ikke få fat på hende.. arg... de troedet ikke på at de nummer de blev ved med at give mig ikke eksistere..  før de så selv prøvet... men fik et mobil nummer, som så var slukket.. helt ærligt, hvor mange gange skal man ringe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.