Føder man tit før 2. gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.862 visninger
9 svar
1 synes godt om
21. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Er det normalt at holde terminen eller gå over tiden eller føde før tid når man er 2.gangsfødende??

Jeg var sidst gravid for 10 år siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Bare-mig

Du bliver betragtet som førstegangs fødende når du sidst fødte for 10 år siden - ( altså rent fødselsmæssigt - for det er jo dit 2. barn

Anmeld

21. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Mor til Maj skriver:

Du bliver betragtet som førstegangs fødende når du sidst fødte for 10 år siden - ( altså rent fødselsmæssigt - for det er jo dit 2. barn

aj det er jeg da ikk særlig glad for at du si'r

Anmeld

21. februar 2011

Valle81

Anjamichell skriver:

Er det normalt at holde terminen eller gå over tiden eller føde før tid når man er 2.gangsfødende??

Somen anden skriver - så betragtes man som 1. gangs fødende, når der er gået over 5 år siden sidste fødsel:0)

Jeg selv fik mit 2. barn 6 år efter den første - om jeg fødtte før tid - NOPE NOPE NOPE -jeg gik 12 laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange dage over tid:0)

Christina

Anmeld

21. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Valle81 skriver:

Somen anden skriver - så betragtes man som 1. gangs fødende, når der er gået over 5 år siden sidste fødsel:0)

Jeg selv fik mit 2. barn 6 år efter den første - om jeg fødtte før tid - NOPE NOPE NOPE -jeg gik 12 laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange dage over tid:0)

Christina

Aaaaaaaaajjj nu stopper I!! Det er jo slet slet ikk det jeg vil høre...

Kan I SÅ tale ordentligt... I skulle skamme jer

Jeg gider da ikk at gå over tid igen

Anmeld

21. februar 2011

Valle81

Anjamichell skriver:

Aaaaaaaaajjj nu stopper I!! Det er jo slet slet ikk det jeg vil høre...

Kan I SÅ tale ordentligt... I skulle skamme jer

Jeg gider da ikk at gå over tid igen

Ha ha - kender alt til det - jeg troede også det var løgn for hver dag der gik:0)

Med Asta fødtejeg 40+4.

Jeg venter mig igen - og denne gang var ANton tre måneder da jeg blev gravid igen - det må jo siges at være ret hurtigt efter - spændende at se om det gør nogen forskel:0) Men denne gang vil jeg jo gerne gå overtid - så jeg ikke føder på Antons 1 års fødselsdag:0)

Anmeld

17. april 2011

Sara.

Jeg fødte mit første barn - Lærke - uge 41+0 (oktober 2007)

Mit andet barn - Nor - uge 41+5 (april 2010)

Men tror det er meget individuelt hvornår man går i gang, og tror ikke man kan sige at fordi man er første gangs / andens gangs føder man på x tidspunkt...

Men mener også at ha læst at det er flest første gangs fødende som går over termin.

Anmeld

17. april 2011

Topp

Anjamichell skriver:

1. gang fødte jeg 4 uger før termin (11 år siden)

2. gang fødte jeg en dag før termin (3 måneder siden)

Anmeld

17. april 2011

kkk

Anjamichell skriver:

Jeg tror ikke at børn er kortere eller længere tid om at blive 'bagt færdige' afhængigt af om de har søskende eller ej... Den med at førstegangsfødende går mere over tid er vist statistisk set en skrøne.

Jeg fødte i øvrigt mit tredje barn 7 år efter mit andet barn - og jeg blev nu betragtet som 3. gangsfødende

Men bortset fra det kom min første 39+2, nr. to kom 40+4 og nr. tre kom 41+2 (men er nu sikker på at jeg gik så lang tid over tid med hende, fordi hendes far fik heftig influenza og jeg ikke kunne føde før han var nogen lunde rask igen )

Anmeld

17. april 2011

Solstrålen

Jeg gik over tid begge gange og endte med at blive sat igang begge gange ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.