Der er bare nogen der vil malke koen lidt for meget - ark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Anonym trådstarter

I december gled jeg op bagi en anden bil. Jeg kørte på koblingspunktet, så kørte max 10 km/t. Jeg rammer den foran kørende (Som holder stille) lige ind i hende anhængeraftræk. Der sker intet med hendes bil hvor i mod min bil er godt bulet i kofangeren af hendes kofanger. Vi kigger begge på skaderen og hun siger at der jo tydeligvis kun er sket noget med min bil. Men så blev jeg i dag ringet op af forsikringsselskabet om at hun har meldt skade på hele hendes højre side af bilen samt piskesmæld (hun ventede 3 dage med at anmelde skaden kunne min forsikringsmand oplyse mig) Jeg var målløs!  Jeg var på ingen måde i nærheden af siden af hendes bil. Bliver bare sååå skuffet over at folk skal udnytte sådan en situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Janni.

Anonym skriver:

I december gled jeg op bagi en anden bil. Jeg kørte på koblingspunktet, så kørte max 10 km/t. Jeg rammer den foran kørende (Som holder stille) lige ind i hende anhængeraftræk. Der sker intet med hendes bil hvor i mod min bil er godt bulet i kofangeren af hendes kofanger. Vi kigger begge på skaderen og hun siger at der jo tydeligvis kun er sket noget med min bil. Men så blev jeg i dag ringet op af forsikringsselskabet om at hun har meldt skade på hele hendes højre side af bilen samt piskesmæld (hun ventede 3 dage med at anmelde skaden kunne min forsikringsmand oplyse mig) Jeg var målløs!  Jeg var på ingen måde i nærheden af siden af hendes bil. Bliver bare sååå skuffet over at folk skal udnytte sådan en situation

Kan sørme godt forstå dig. Er der ikke nogen vidner som kan hjælpe dig?

Et hint til (hvis det skulle ske igen, hvilket jeg ikke håber selvfølgelig) er at tage billeder af bilerne med din mobil tlf. Så kan du altid modbevise skaderne 

Håber ellers du er okay ovenpå oplevelsen.

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Buito skriver:

Kan sørme godt forstå dig. Er der ikke nogen vidner som kan hjælpe dig?

Et hint til (hvis det skulle ske igen, hvilket jeg ikke håber selvfølgelig) er at tage billeder af bilerne med din mobil tlf. Så kan du altid modbevise skaderne 

Håber ellers du er okay ovenpå oplevelsen.

Ja det var også det som jeg sagde til min forsikringsmand da jeg snakkede med ham, at jeg da skulle ha taget billeder af hendes og min bil.

Anmeld

21. februar 2011

Janni.

Anonym skriver:

Ja det var også det som jeg sagde til min forsikringsmand da jeg snakkede med ham, at jeg da skulle ha taget billeder af hendes og min bil.

Man bliver altid klogere bagefter, man tror jo det bedste om sine medmennesker.  Godt at de fleste er fornuftige mennesker 

Anmeld

21. februar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Det er så ulækkert! Men der er MANGE der prøver at malke sådanne situationer, har prøvet det samme. Der var en dame der kørte ud af en rundkørsel da jeg skulle ind i den. Hun drejede ikke i en stor nok bue, blinkede ikke af, drejede i sidste øjeblik og snittede min kørebane, hvilket resulterede i, at jeg ramte hendes bagdør med forenden af bilen - DOg ikke ret hårdt. Det er self. stadig mit ansvar, selvom hun kørte af lort, så vores biler kom på hvert sit værksted for at få ordnet hver sin lille bule. Hendes bil var meget høj, den jeg kørte i var meget lav. Et par dage senere ringede hun for at sige, at jeg skulle betale for at hele hendes "fordør" i bilen skulle skiftes, fordi der var kommet en ordentlig ridse op ved dørhåndtaget som ikke kunne lakeres.

For det første havde jeg kun ramt den BAGERSTE dør af hendes bil, og for det andet kunne min bil SLET ikke nå op til den ridse jeg skulle forestille at have lavet. Det endte også med, at hun ikke fik ret. Hun prøvede bare at malke situationen for at få udskiftet den bildør gratis, som hun i forvejen ville have skiftet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.